• Sallsan

Är detta plus?? Aldrig fått tillstymmelse till streck!

Ser ni något ? Vet inte vilken bim jag är på ! Försökt i över 2 år..

• Svar på tråden Är detta plus?? Aldrig fått tillstymmelse till streck!
  • Sallsan

Vet inte hur man lägger upp bild! Ska lösa detta innan ni kan svara!

• Sallsan

Okej, ska kolla hur jag gör vid datorn då. Gud vad svårt. Hur som helst så är det testlagret , hoppas på plus ! Ska kolla detta!

• Sallsan
    sandra 1986 skrev 2013-07-13 23:08:06 följande:
    Syns svagt men nog ser de ut som en början till ett plus allt :)
    tack för att du tog dig tid, Jag blev så glad när jag såg det även fast jag inte vågar tro på det. Hoppas det blir starkare. ...
  • Solrosens

Kanske är där något. Ta ett test imorgon med och lägg in en bild! Önskar och hoppas att du är gravid, lycka till nu!

• Venne

oh jag ser något jag med Även om det är svagt ser det rött ut, så jag tror på det!

• Älskade underbara

Är det ett +? Tänkte, de var ju ett tag sedan du la upp denna bilden TS, så nu blev jag nyfiken om du möjligtvis fått ytterligare ett sträck! 

Never Give Up
  • Sallsan
    Älskade underbara skrev 2013-07-24 16:23:52 följande:
    Är det ett +? Tänkte, de var ju ett tag sedan du la upp denna bilden TS, så nu blev jag nyfiken om du möjligtvis fått ytterligare ett sträck! 

Jag är på bim+14 nu, testade efter testet här på bilden och det var neg med annat test. Lät det gå några dagar testade igen och då svagt plus på cb, testade därefter dagen efter med cb och då var det solklart negativt. Är så himla förvirrad.... Gav upp och hoppades på mens så jag kunde försöka på nytt, men den lyser med sin frånvaro ..
  • Curlie

Sådär såg mina första test ut. Är i vecka 26 nu. Ta ett digitalt, på morgonurin!

• Sallsan

Är alltså på bim +14 om jag utgår ifrån tidigare cykel. Skall jag utgå ifrån annat kan jag vara på vilken dag som helst , men eftersom att "strecket" kom för ett tag sen bör jag vara efter bim.

Svar på tråden Är detta plus?? Aldrig fått tillstymmelse till streck!