• Kunigunda

PS3 och Viaplay - hur avsluta och återstarta påbörjad film?

Känner mig korkad. I netflix kan jag pausa en film, lämna den och därefter hitta den i menyn påbörjade filmer. När jag återigen startar filmen, återupptas den där jag lämnade den. Finns denna funktion i Viaplay i PS3? Jag har letat och letat men hittar inget. Enda sättet jag lyckats hitta för att avsluta en film är dessutom att avsluta Viaplay helt och hållet. Jag förutsätter att merparten av er garvar skägget av er just nu, så: HJÄLP!

• Svar på tråden PS3 och Viaplay - hur avsluta och återstarta påbörjad film?
  • Aniiee
    Kunigunda skrev 2013-07-13 23:18:28 följande:
    Vet ingen? Någon mer än jag ser väl på viaplay genom en PS3?!
    Jag får inte ens in viaplay i min PS3..... Men av det jag hittar på en snabb sökning säger mig att du inte är ensam om problemet. Att lösa det verkar.... svårt...
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Kunigunda

Aj då. Tack för svar. Vi har en gratisperiod, men något säger mig att det inte blir någon fortsättning...

• Aniiee
    Kunigunda skrev 2013-07-13 23:33:41 följande:
    Aj då. Tack för svar. Vi har en gratisperiod, men något säger mig att det inte blir någon fortsättning...
    Ja, det verkar lite illa... satsa på Netflix istället.... Synd att man inte får in Hulu i svergie....
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Kunigunda

Jag har Netflix, men ville testa VP när det nu var gratis. Klart bättre filmutbud...

Svar på tråden PS3 och Viaplay - hur avsluta och återstarta påbörjad film?