Navelbråck och gravid.
Jag är gravid i v 14. Fick ett navelbråck efter graviditeten med första barnet. Nu skulle jag behöva få tag i fler gravida som har navelbråck för att höra om ni har ont, om ni har bra tips för att inte ha ont osv...
Jag är gravid i v 14. Fick ett navelbråck efter graviditeten med första barnet. Nu skulle jag behöva få tag i fler gravida som har navelbråck för att höra om ni har ont, om ni har bra tips för att inte ha ont osv...
Hej hej jag är inne i v 30 och har oxå navelbråck, som jag fick med första barnet. Jag har hittills mått sådär med det beror inte på bråcket.. Jag var väldigt orolig i början och är väl det delvis nu med. Dom sa det till mig i början att man kan få ondare av det, men det tycker inte jag alls...
Skönt du inte har ondare! Jag har bestämt mig för att försöka slita oroa mig och att försöka låta det vara, inte gå och trycka in det hela tiden så irriterar jag kanske inte det och får inte så ont... Min BM-läkare sa att det kan bli större efter detta barnet men att det är ganska lätt att operera sen om behov finnes.