Jag bara gråter hela tiden! :-(
Hej
Jag väntar mitt andra barn och har snart gått halvvägs. Barnet är planerat även om jag egentligen kände mig rätt "nöjd" med ett barn. Kommer vara ca 3 år mellan barnen så vi kände att det var dags med nr 2, speciellt eftersom vi har vissa svårigheter med att bli gravid.
De senaste veckorna har jag blivit trött och extremt ledsen. Idag har jag varit hemma med mitt barn och jag har inte klarat hålla undan tårarna, jag har gråtit som ett barn, tårarna har sprutat. Mitt barn har blivit oroligt och klappat mig och frågat vad som hänt. Självklart vill jag inte att mitt barn ska se mig så här (och det händer inte ofta, jag brukar kunna hålla mig) men idag brast det.
Vet inte ens varför jag gråter. Det känns som att mitt liv är över. Varje morgon vaknar jag med en obehaglig känsla i magen, en klump i magen, men jag vet inte varför. Jag känner mig inte alls lycklig. Det känns som att döden närmar sig. Jag vet verkligen inte varför jag känner så här. Det tar all min energi och jag vill känna den där lyckan som jag kände när jag väntade första barnet.
Någon som vet vad detta beror på? Jag står inte ut..... Vad gör man åt detta? Kan det försvinna av sig själv?