Barnet hatar mig
Hej!
Idag började jag jobbet, efter en lång semester. Min unge ville bli väckt innan jag gick så att han kunde få frukost. Vi satt hela familjen runt matbordet, frugan läste tidningen medan jag satt på min laptop.
Fick iden att gå in på mitt barns facebook profil, och vad ser jag där? Jo, han har ett förhållande med någon vi kan kalla Britt-Marie Johnsen. Jag vände datorn och visade min son, dock så visade jag ingen ilska utan jag log. Han reste sig upp och gick in på sitt rum. Jag visade min fru facebook profilen och hon blir chockad, min son har aldrig varit någon tjejtjusare eftersom han är blyg.
Frun bad mig att gå och prata med honom, men han hade låst in sig på rummet. Jag trodde allt skulle lösa sig under dagen så jag gick till jobbet.
Dagen gick och jag fick ett sms av min fru att han har lungnat sig.
När jag slutade vid 6 tiden gick jag förbi ICA Hemma och köpte 2kg godis som tröst. Jag tänkte överraska honom, så jag köpte en sån man blåser i så kommer det ut en stång. Party pipa.
När jag kom hem sprang jag in i hans rum och blåste i pipan och gjorde en dans. Jo vad hände, hans flickvän satt på sängen. Han skickade ut mig och någon timme sen gick hon.
Han bölar nu inne på sitt lilla fitt rum, jag har fan inte gjort något fel.
HJÄLP!! Ska till bedds nu ska till jobb imorgon, läser tråden imorgon bitti och frhoppningsvisö finns det en lösning