• Anonym (Ts)

Ok av Ikeas lekland

Om man handlar med sina barn kan man ju lämna dem på typ ett lekställe på Ikea. Det gjorde jag med mina två barn( Vilma 5 år och Milton 3 år). Sen gick jag själv in med min minsta pojke på 1 år. Mina äldre barn är inte blyga. Rätt vad det är så ropar kundtjänsten att Vilma har kissat på sig. Vänligen hämta henne. Okej. Hon är 5 och vill nog inte att hela Ikea ska höra vad som hänt. Olyckan hände tydligen när hon pratade med personalen där inne. När jag hämtade barnen hade Ikea inte torkat upp, tröstat min dotter, torkat henne eller sagt typ, mamma kommer snart. Vad tycker ni om detta? Är besviken på Ikea. Sa åt om att om jag ska ha barnen där nån mer gång får de säga att jag bara ska komma och hämta barnen och så kan vi prata om detta. Har detta hänt era barn? Vad gjorde ni då?

• Svar på tråden Ok av Ikeas lekland
  • SupersurasunkSara

Att ropa efter dig skulle de absolut göra, men INTE tala om varför, snacka om att kränka barnet! Du borde tala med personalchefen el liknande och påeka vad som hänt och när så får de tala med sin personal. Def fel personal på den posten! Någon med den empatinivån borde jobba på lagret eller liknande där de inte gör nån skada.

• Anonym (Kisstrådar!)

Du var inte nyss på maxi också..?

• Jimman

Först på maxi o sen Ikea ?

• Sadie

Gav du dem inte ditt mobilnummer? Hände min yngsta en gång, då ringde de på mobilen.

• Anonym (troll)

tror inte på detta

• taquine

Hektisk dag för de kissande barnen , Maxi , Ikea var mer har de kissat ner sig? Mumbo jumbo nisse där.....

• Anonym (.)

Stackars tjej! Håller med ovanstående om att du borde kontakta chefen, så att de inte skämmer ut fler stackars barn på det sättet.

• Anonym (Ts)
    Anonym (Kisstrådar!) skrev 2013-07-16 16:42:52 följande:
    Du var inte nyss på maxi också..?

Nej, jag handlar på Willys, hurså?
  • Anonym (Ts)
    Sadie skrev 2013-07-16 16:56:15 följande:
    Gav du dem inte ditt mobilnummer? Hände min yngsta en gång, då ringde de på mobilen.

Jo, det gjorde jag.
  • Nyfiken gul

Vilket IKEA? 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Ok av Ikeas lekland