HUR GÖR NI? Fisa Bajsa offentligt jobb gäster stort problem prutt bajs ljud? Tjejer kvinnor sjukskriva sig?
Jag undrar hur ni gör, när ni känner att ni behöver släppa väder och ni inte är i en trygg hemma miljö?
Samma med att bajsa, har ibland lite problem med magen, IBS, vilket gör att jag ibland kan sitta i en kvart, för att det kommer med jämna mellanrum och skulle inte vara lönt att gå in där, trycka ut lite, gå därifrån, gå in fem minuter senare, trycka ut lite mer etc.
Undrar också hur ni undgår för att undgå bajsplask, fis prutt ljud i samband med bajsandet, vilket kan eka väldigt mycket i vissa fall..... Många sprutar med vattnet, men på vissa toaletter så finns inte vattenkranen i samband med toaletten. Kanske spola först och sedan braka ut allt vad man kan? Hålla en bit papper för själva rumpan och på så sätt dämpa ljudet?
Sist men inte minst, hur gör ni tjejer kvinnor som har det lite mer fördelaktigare utseendet, som anses av mängden vara lite finare, lite mer attraherade etc. För många av er så tordes vissa av sådana saker vara om än mer känsliga, än om du är mer random lantis?
Ni som känner på morgonen att ni är väldigt lösa i magen och inte har imodium eller liknande hemma, sjukskriver ni er? Säger ni att ni försovit er?
Kanske lite larvig tråd, förväntar mig en del larviga svar, men hoppas också på några vettiga, då jag undrat över detta en hel del. Om ni har en riktig SKIT-historia :) , berätta gärna.