• Anonym (Fisbajsen)

HUR GÖR NI? Fisa Bajsa offentligt jobb gäster stort problem prutt bajs ljud? Tjejer kvinnor sjukskriva sig?

Jag undrar hur ni gör, när ni känner att ni behöver släppa väder och ni inte är i en trygg hemma miljö?

Samma med att bajsa, har ibland lite problem med magen, IBS, vilket gör att jag ibland kan sitta i en kvart, för att det kommer med jämna mellanrum och skulle inte vara lönt att gå in där, trycka ut lite, gå därifrån, gå in fem minuter senare, trycka ut lite mer etc.

Undrar också hur ni undgår för att undgå bajsplask, fis prutt ljud i samband med bajsandet, vilket kan eka väldigt mycket i vissa fall..... Många sprutar med vattnet, men på vissa toaletter så finns inte vattenkranen i samband med toaletten. Kanske spola först och sedan braka ut allt vad man kan? Hålla en bit papper för själva rumpan och på så sätt dämpa ljudet?

Sist men inte minst, hur gör ni tjejer kvinnor som har det lite mer fördelaktigare utseendet, som anses av mängden vara lite finare, lite mer attraherade etc. För många av er så tordes vissa av sådana saker vara om än mer känsliga, än om du är mer random lantis?

Ni som känner på morgonen att ni är väldigt lösa i magen och inte har imodium eller liknande hemma, sjukskriver ni er? Säger ni att ni försovit er?

Kanske lite larvig tråd, förväntar mig en del larviga svar, men hoppas också på några vettiga, då jag undrat över detta en hel del. Om ni har en riktig SKIT-historia :) , berätta gärna.

• Svar på tråden HUR GÖR NI? Fisa Bajsa offentligt jobb gäster stort problem prutt bajs ljud? Tjejer kvinnor sjukskriva sig?
  • Anonym (undrar)

Är du en sådan som går igång sexuellt på bajs och pruttar?
    Eller undrar du verkligen över detta?

• Anonym (Fisbajsen)

Mitt bidrag till SKIT-historien är:

"Hade varit hos en bekant, fikat med denne och barnen. Är IBLAND känslig för vitt bröd, dock är det väldigt varierande, så jag vet inte om det är uteslutande vitt bröd, ibland går det, ibland inte. Hur som helst, härlig fika, snack och lek med ungar. Skulle en runda till en stor hemelektronikaffär för att kolla på lite saker. Är ungefär 30minuter hemifrån och när vi åkte var det inga problem.

Väl efter 20minuter känner jag hur det börjar röra sig i magen. Det går ibland att "hålla inne", så att vätskan i tarmen sugs upp, men det känns oftast. Hur som helst så gick det över, gick där och kollade på diverse grunkor, är inte så hemma bland dessa saker, men var en trevlig säljare, så lite fick man lära sig.

Kände att jag behövde gå på toaletten ganska så snart, då blir även min bekants unge påmind att även denne behövde gå på toaletten, varvid bekant med ungar också gick mot toaletten. Det var ingen kö, dock bara en toalett och den låg rätt så öppet vid ingången....

När vi nästan var framme, så börjar ungarna bråka med varandra om vem som ska gå in först, jag kände att om jag väntar tills dem är klara, då tusan blir det en olycka. Kanske var det fel, men jag tog mig rätten och gick in först, sa att det var bråttom och dem såg nog i mina ögon att det var det. Hann knappt in....., detaljer utelämnas, men det lättade på trycket iallafall.

En stund senare så var jag klar och gick därifrån. Då hade det bildats en liten kö utanför, men min bekant med ungar stod först på tur, varpå den yngsta ungen högt och ljudligt konstaterar "det luktar bajs", ja vad ska man göra, gick med huvudet lite ner och smet iväg. Skickade ett sms till bekanten att jag gått ut i bilen, sedan åkte vi hem."

En SKIT-historia, kanske inte så illa men ändå

• Anonym (Fisbajsen)

*BUMP*

• Anonym (Anders)

Jag har också haft en orolig mage, men jag började med LCHF och nu mår min mage prima.

• Anonym (Träffa expert!)

Ta itu med dina magproblem i första hand. Sök info på nätet, träffa en duktig läkare elller terapeut av lämpligt slag. Du ska inte behöva lida pga magen. Har aldrig några problem som du beskriver, och alla förtjänar att må bra i magen.

Svar på tråden HUR GÖR NI? Fisa Bajsa offentligt jobb gäster stort problem prutt bajs ljud? Tjejer kvinnor sjukskriva sig?