• Stårschan

Tycker du OM att duscha?

Den här frågan har inget alls med hygien att göra, utan handlar helt enkelt om huruvida du GILLAR att duscha eller inte.

Om det varierar väldigt, rösta på det alternativ som väger över. Jag till exempel avskyr att duscha, men i vissa lägen kan det vara trevligt, så jag röstar NEJ.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du OM att duscha?
  • mice

Tycker det är så himla jobbigt och omständligt, det tar tid och kräver så mycket energi. Ibland undviker jag ärligt talat det i den mån jag kan om jag inte ska träffa folk på ett par dagar.

• Sölve

Jag älskar att duscha! Jag vill helst göra det 3-4 ggr per dag! Dock gör jag det inte av uppenbara skäl, knappast så bra för huden. 

• Bigarreaux

Ja, jag tycker väldigt mycket om att duscha.
    Jag är dessutom en fryslort av rang, och gillar verkligen att duscha i riktigt varmt vatten. Allrahelst med någon härlig duschcréme, det kan vara som ren avslappning för mig.

Jag tycker faktiskt i regel bättre om att duscha, än att lägga mig i badkaret.

Mamma till två alldeles fantastiskt härliga barn! ♡
  • Queenie70

Nej. Efter att ha gjort det nästan varje dag i 43 år så börjar det kännas rätt gjort. När jag går i pension ska jag sluta.

• Lady Namárië

Kluvet. Jag avskyr att kliva in i duschen och hur kallt det är när man kliver ur den. Men jag skulle kunna stå under varmvattnet hur länge som helst.

So say we all
  • Apopan

Nej, för mig har det alltid varit ett nödvändigt ont. Beror mycket på att jag antingen får duscha nästintill blind (har -9 i närsynthet) eller med linser, vilket gör det extra jobbigt att få vatten och schampo i ögonen.

Sedan så är det förbaskat trist! Och så är håret blött halva dagen. Inte blir det bättre av att en känner sig lika äcklig inom loppet av några timmar nu på sommaren när det är så varmt... Ja, jag gillar inte att duscha :P

• Zayco

Tycker det är jobbigt att förbereda för dusch. Lång process.. Stå naken och känna efter rätt temperatur på vattnet och hålla på och reglera värmen.. Borsta igenom hela håret innan och efter och medans.. men sen när man väl står under det varma vattnet så tycker jag det är skönt. 

• Stårschan

Tämligen jämnt skägg so far.

Svar på tråden Tycker du OM att duscha?