Störtblödningar i vecka 13.
Hej!
Är ny här på familjeliv men tänkte i hopp och förtvivlan se om någon annan där ute har varit med om liknande blödningar som mig.
Satt och åt lunch med min sambo på ett köpcenter innan jag skulle börja jobba. När jag reser mig upp så är det som om en propp har lossnat och det forsar ut blod. Tittar under mig och ser en stor blodpöl. Blir helt handlingsförlamad. Personal från olika restauranger kommer med handdukar och papper. Fick åka ambulans till gynakuten där dom genom Vul såg en frisk liten bebis.Dom kunde inte svara på vart blödningen kom ifrån.
Blöde inget mer under dagen men vaknar på natten av att jag fått en kraftig blödning då lakan och allt var nerblodat. Åkte återigen till akuten där ännu ett vul gjordes och man kunde då också sen en sprattlande bebis.
Doktorn såg att jag hade kvar blod som skulle komma ut, förmodligen som en brun flytning. Fick tabletter utskrivet som jag skulle ta för att stoppa blödningarna lite. Men än en gång var det ovist om var blödningen kom ifrån. Man kan aldrig utesluta missfall sa hon men man kan inget göra förutom att vänta och se hur graviditeten fortskrider.
Har nu i två dagar haft små blödningar som alltid slutar med en brun blödning.
Är sjukskriven i en vecka men har inte fått några direkt råd ifrån läkaren om att jag ska ta det lugnt för det ska inte vara det som påverkar blödningarna.
Någon som känner igen sig?