• Tigrie

Bästa naglarna i Malmö

Var kan jag bygga bästa naglar i Malmö?
    Hur funkar det...? Ska man beställa tid? Haha ;) Har aldrig gjort det förr, men jag vill så gärna ha fina naglar till semestern ;D
    Bor på Möllan, så jag tar ju gärna något häromkring eller i centrum eller så :D

• Svar på tråden Bästa naglarna i Malmö
  • Tigrie

Så ingen har byggt naglar i Malmö och kan tipsa om nåt bra ställe...?

• Salma

Gör det alltid på Entré. Du behöver inte boka tid, går du dit får du tid inom en h

De är väldigt noga och duktiga där.

Lycka till!

• Tigrie
    Salma skrev 2013-07-18 05:56:02 följande:
    Gör det alltid på Entré. Du behöver inte boka tid, går du dit får du tid inom en h
    De är väldigt noga och duktiga där.
    Lycka till!
    Ok! Kommer du ihåg vad den heter? Eller om de har öppet på söndagar? :D Tackar!
  • Salma
    Tigrie skrev 2013-07-18 19:43:26 följande:
    Ok! Kommer du ihåg vad den heter? Eller om de har öppet på söndagar? :D Tackar!

Kommer inte ihåg vad de heter men de ligger på första vån efter BR typ. Ja, de har öppet alla dagar i veckan
  • Tigrie

Kanske lite ot, men vad är skillnaden på gel och akryl? Vilket är bäst att ha?

• Äntligen är vi där

Definitivt på Headorama! Korsningen Amiralsgatan/Drottninggatan, mitt emot Hansacompagniet! Gör mina där och de är tunna, hållbara, snygga och noggrant gjorda. 

• Äntligen är vi där
    Tigrie skrev 2013-07-19 14:08:13 följande:
    Kanske lite ot, men vad är skillnaden på gel och akryl? Vilket är bäst att ha?
    Jag tycker akryl ser mer fejkat ut, och sitter sämre. Gele är bättre enligt mig. Har byggt i omgångar under flera år och alltid använt gele.
  • Äntligen är vi där

Du ringer och bokar tid. Sök Headorama så kommer de upp. 

• Tigrie

Headorama låter perfekt ju! Ska definitivt kolla upp det! Tack!

• Tigrie

Slutade med att jag gjorde dom på USA nail på triangeln! Dom hade drop in, så jag passade på!

Och ja jävlar att det gjorde ont med gelé! Men fint blev det!

• luspudel

Ser att du redan gjort naglar nu, ville bara tipsa om att akryl och gelé ser likadant ut om det är gjort av ett proffs. Det ser inte mer fejkat ut med akryl Akryl är lite hårdare, gelé mer följsamt, vad som passar bäst beror på din egna naglats kvalitet och hur du använder händerna. Märker du att de inte sitter bra nu, så testa akryl nästa gång, eller en annan nagelterapeut Hälsningar nagelterapeuten

• Tigrie
    luspudel skrev 2013-07-21 07:06:02 följande:
    Ser att du redan gjort naglar nu, ville bara tipsa om att akryl och gelé ser likadant ut om det är gjort av ett proffs. Det ser inte mer fejkat ut med akryl Akryl är lite hårdare, gelé mer följsamt, vad som passar bäst beror på din egna naglats kvalitet och hur du använder händerna. Märker du att de inte sitter bra nu, så testa akryl nästa gång, eller en annan nagelterapeut Hälsningar nagelterapeuten
    Tack så mycket! Ska tänka på det nästa gång ;)
  • janni01

Naglar :

Jeg har netop fået lavet frans på mine naglar af malmo bedste  hudvård klinik suela i Limhamn.
    Man skulle tro det var mine egne naglar som de ser ud. Det var en god oplevelse med fashion tv og kaffe mens mine naglar blev lavet. Kan kun anbefales, De har adresse på järnvägsgatan 32, Limhamn. 
    Cool 

• janni01
    Tigrie skrev 2013-07-17 20:28:14 följande:
    Var kan jag bygga bästa naglar i Malmö?
    Hur funkar det...? Ska man beställa tid? Haha ;) Har aldrig gjort det förr, men jag vill så gärna ha fina naglar till semestern ;D
    Bor på Möllan, så jag tar ju gärna något häromkring eller i centrum eller så :D
    Helt sikkert, malmö hvis ikke sverige`s bedste naglar er hudvård Suela på Limhamn, de bor på järnvägsgatan 32 Limhamn, Kan kun rekomanders.. Lycka till
Svar på tråden Bästa naglarna i Malmö