• Anonym (jag)

Någon som sökt till Biggest Loser ?

Hej,
    undrar om någon här inne har sökt till Biggest Loser detta året ? Eller kanske något annat år och kan berätta om er erfarenhet av mötena osv. Jag har fått ha 'intervju' på telefonen och nu ska jag träffa dem för se om jag blir antagen antar ja. Super spännande och super nervöst !  

• Svar på tråden Någon som sökt till Biggest Loser ?
  • Ramlösa

Jag hade en kompis som sökte till den omgång som nyss var, men kom inte med

• Anonym (jag)
    Ramlösa skrev 2013-07-18 20:25:11 följande:
    Jag hade en kompis som sökte till den omgång som nyss var, men kom inte med

synd ! :/ det är nog enormt många sökande tror jag. lät så på henne som ringde
  • Anonym (jag)

Ingen ?

• Anonym (jag)

ett sista försök då.. ingen ?

• Anonym (?)

Är det åldersgräns och gräns på hur överviktig man måste vara?

• Anonym (jag)
    Anonym (?) skrev 2013-07-21 20:32:44 följande:
    Är det åldersgräns och gräns på hur överviktig man måste vara?

18 tror jag. 
    nej de finns nog ingen gräns , prova å skicka så får du se om det nu är till dig själv det gäller. alltid värt å pröva. 
  • Anonym (Vill)

Vill söka men väger nog för normalviktigt.

Der jag alltid undrat med BL är varför de räknar kalorier och inte LCHF alltså mer fett och få kolhydrater.

• Anonym (e)
    Anonym (Vill) skrev 2013-07-22 02:00:09 följande:

Vill söka men väger nog för normalviktigt.

Der jag alltid undrat med BL är varför de räknar kalorier och inte LCHF alltså mer fett och få kolhydrater.

Kanske för att lchf inte är svaret på allt. Det handlar om kalorier ut och kalorier in. Meningen för deltagarna är att de ska förändra sitt liv inte gå på nån diet. Dieten funkar för vissa, sämre för andra. Man kan äta gott och nyttigt fast man räknar kalorier.
  • Anonym (Vill)
    Anonym (e) skrev 2013-07-22 14:57:30 följande:
    Kanske för att lchf inte är svaret på allt. Det handlar om kalorier ut och kalorier in. Meningen för deltagarna är att de ska förändra sitt liv inte gå på nån diet. Dieten funkar för vissa, sämre för andra. Man kan äta gott och nyttigt fast man räknar kalorier.

Nu är inte LCHF någon diet då utan ett ny livstilsförändring och alla veta idag att det är just kolhydrater som gör oss feta.
  • Powderpuff
    Anonym (Vill) skrev 2013-07-22 17:56:21 följande:
    Nu är inte LCHF någon diet då utan ett ny livstilsförändring och alla veta idag att det är just kolhydrater som gör oss feta.

För mycket mat och för lite motion gör dig fet.
Svar på tråden Någon som sökt till Biggest Loser ?