Min kille har gett mig en oväntad present med bl.a. en enorm buttplug.
Jag älskar min kille. Han är liksom fin. Det hela började för oss med sex, det var så vi träffades, alltså via nätet. Sedan föll jag, han föll för mig, det blev dramatik och sedan blev vi tillsammans. Under hela förloppet så övergick ju vi alltså från att endast vara besatta av sex, till att vara besatta av varandra. Till en början hade vi mycket pervers sex, det var därför vi träffades, för att uppfylla olika fantasier o.s.v.
Så under förloppet har vi mer blivit som ett par, eller vi är det nu. Det här har gjort att vi har värderat mycket annat när vi umgåtts än bara sex, med det sagt har vi ändå sex men inte alls i lika avancerade former. Tidigare kunde jag exempelvis göra en analspolning för analsex, klä upp mig ordentligt i porriga kläder och så kunde vi tillbringa 3-6 timmar till konstant sex. Idag gör vi saker, käkar middagar med andra par, tränar ihop, ser på film, ja ni vet mycket sånt där trevligt.
Men idag fick jag ett paket från honom (vi har ett distansförhållande). I paketet ingick en enorm buttplug, ett par strumpbyxor och en riktigt porrig klänning, det hela såg inte så billigt ut och en lapp kom även med där det stod "Längtar tills jag får känna min hand mot din rumpa och dra ut pluggen för att istället köra in min kuk".
Det var liksom lite grann av hans "gamla jag". Jag vet inte vad jag ska tycka om det här. Jag blir ju kåt av det, men bara under sådan som omständigheterna var tidigare, d.v.s. jag vet inte hur pass attraktivt det är med någon man lärt känna närmare som det förhållande vi har nu. Däremot ska jag erkänna att jag är sugen på sådana träffar vi tidigare hade, fast då med anonyma andra män bakom hans rygg.
Vad tycker ni?