• Anonym (Kluven flickvän)

Min kille har gett mig en oväntad present med bl.a. en enorm buttplug.

Jag älskar min kille. Han är liksom fin. Det hela började för oss med sex, det var så vi träffades, alltså via nätet. Sedan föll jag, han föll för mig, det blev dramatik och sedan blev vi tillsammans. Under hela förloppet så övergick ju vi alltså från att endast vara besatta av sex, till att vara besatta av varandra. Till en början hade vi mycket pervers sex, det var därför vi träffades, för att uppfylla olika fantasier o.s.v.

Så under förloppet har vi mer blivit som ett par, eller vi är det nu. Det här har gjort att vi har värderat mycket annat när vi umgåtts än bara sex, med det sagt har vi ändå sex men inte alls i lika avancerade former. Tidigare kunde jag exempelvis göra en analspolning för analsex, klä upp mig ordentligt i porriga kläder och så kunde vi tillbringa 3-6 timmar till konstant sex. Idag gör vi saker, käkar middagar med andra par, tränar ihop, ser på film, ja ni vet mycket sånt där trevligt.

Men idag fick jag ett paket från honom (vi har ett distansförhållande). I paketet ingick en enorm buttplug, ett par strumpbyxor och en riktigt porrig klänning, det hela såg inte så billigt ut och en lapp kom även med där det stod "Längtar tills jag får känna min hand mot din rumpa och dra ut pluggen för att istället köra in min kuk".

Det var liksom lite grann av hans "gamla jag". Jag vet inte vad jag ska tycka om det här. Jag blir ju kåt av det, men bara under sådan som omständigheterna var tidigare, d.v.s. jag vet inte hur pass attraktivt det är med någon man lärt känna närmare som det förhållande vi har nu. Däremot ska jag erkänna att jag är sugen på sådana träffar vi tidigare hade, fast då med anonyma andra män bakom hans rygg.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Min kille har gett mig en oväntad present med bl.a. en enorm buttplug.
  • Griseknoen35

Nä varför kan du inte göra sådant med honom? Tycker det var en ganska rolig present och han har ju sagt vad han vill att ni gör. När ni ses så låtsas att du inte känner honom, att det är första gången ni ses så kanske det blir lättare? Absolut inte träffa någon bakom hans rygg. Det är grymt elakt och gör du det har du någon att skämmas ordentligt för men jag kan förstå tanken ;)

• eber4

Bättre har tvåsamhets-döden sällan illustrerats. Stackars er. Går från ett grymt sexliv till detta. Dessutom verkar tycka att det är så man ska göra.

Nej mitt råd är: kicka igång sexlivet igen eller strunta o tvåsamhets-normen och tillåt varandra att ha ett utsvävat sexliv med andra och bejaka er mysiga sociala samvaro i er relation. Eller båda sakerna.

• Anonym (Prata?)

Han tycker givetvis att du är fantastisk och hoppas kunna ha ett fortsatt fantastiskt sexliv med dig.. Du behöver prata med honom, kanske känner han som du att det är bättre att ha mer kinky sex med tillfälliga förbindelser och då är det ju perfekt. Då kan han också hitta nån eller några vid sidan av.. I princip tycker jag dock det låter dumt och onödigt efter som sex för mig blir bättre när jag känner mig trygg och litar på min partner fullt ut. Men det är jag det.. :)

Menar ni att vi vid sidan av att vi umgås och har sex även skulle få träffa andra? För mig var det bara en idé, om jag skulle göra det skulle jag aldrig säga det eller gå med på att han gör det. Nej ett sådant förhållande vill jag inte ha. Det man inte känner till tar man ingen skada av. Den bär leksaken är enorm jag vet inte hur jag ska få upp den.

• eber4
    Anonym (Kluven flickvän) skrev 2013-07-19 09:00:58 följande:
    Menar ni att vi vid sidan av att vi umgås och har sex även skulle få träffa andra? För mig var det bara en idé, om jag skulle göra det skulle jag aldrig säga det eller gå med på att han gör det. Nej ett sådant förhållande vill jag inte ha. Det man inte känner till tar man ingen skada av. Den bär leksaken är enorm jag vet inte hur jag ska få upp den.

Nej det är inte alla som har kapacitet att hantera att vara med andra.

Däremot är det helt uppenbart att din kille försöker ta intitativ till att kicka igång ert sexliv igen. Tänk dig själv in i hans situation. Han träffar en het tjej på nätet. Ni har grymt perverst skönt sex. Ni blir tillsammans. Plötsligt spenderar ni mer tid i mysbyxor eller på gymmet än nakna i sängen. Jag skulle i alla fall tycka jag gått på en nit. Men det låter som du har en fin kille som försöker göra något konstruktivt åt det istället för att skita i dig och ragga upp någon ny.

Fö begriper jag inte varför du inte skulle ha perverst sex med honom. Du vill ju. Du gillar det. Du vet att ni är bra på det. Enda anledningen du framför är att ni nu är tillsammans och gör andra saker. Duns. Är mitt svar på det.
  • Trust me

Hörde jag någon säga hora/madonna-komplex?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.

Jag tycker ju egentligen inte att sådan sex hör till ett fint par. Vi ser knappast ut som sådana som skulle vara så pass perversa om vi är, vi ser nog båda väldigt fina och oskyldiga ut.

Trots då så tog jag nu på mig allt det han skickade (exkl buttplugen) och skickade en bild till honom på det, något väntat och jag vet inte om skrämmande och ironiskt, svarar han med "ser fortfarande oskyldig ut gumman, vart är buttplugen?". Han har skrivit väldigt kallt sedan morgonen, brukar vara smileys o.s.v. lite skrämmande faktiskt.

Lite retsamt svarade jag med en bild på buttplugen i förpackningen Tungan ute

• eber4

Stoppa in pluggen i munnen. Ta bild, skicka och skriv "värmer upp den tills du kommer"

• Haskel
    Anonym (Kluven flickvän) skrev 2013-07-19 10:01:01 följande:
    Jag tycker ju egentligen inte att sådan sex hör till ett fint par. Vi ser knappast ut som sådana som skulle vara så pass perversa om vi är, vi ser nog båda väldigt fina och oskyldiga ut.

Trots då så tog jag nu på mig allt det han skickade (exkl buttplugen) och skickade en bild till honom på det, något väntat och jag vet inte om skrämmande och ironiskt, svarar han med "ser fortfarande oskyldig ut gumman, vart är buttplugen?". Han har skrivit väldigt kallt sedan morgonen, brukar vara smileys o.s.v. lite skrämmande faktiskt.
    Jag tror du ska skippa tanken om att ni är ett "fint par". Jag tvivlar inte en sekund på att ni verkligen är fina människor, men även om ni bor i "Djursholm" är ni inte finare än någon annan. Ni är bara människor, med lustar som oss alla. Försök inte låtsas vara någon du inte är, för att hålla en fin fasad utåt. Hur ni väljer att ha ert förhållande, och vilka sexlekar ni föredrar, är eran sak, ingen annans. Bara för att man ser "fin och oskyldig" ut, måste man inte vara det i privatlivet.
Svar på tråden Min kille har gett mig en oväntad present med bl.a. en enorm buttplug.