• Rosalie01

Fina engelska pojknamn, men som funkar i Sverige ?

Hjälp mig med namn!:) vill inte ha allt för vanliga namn men heller inte helt egenpåhittade. Gärna på bokstaven D eller M men funkar med vilken bokstav som helst, bara de är fint!:)

• Svar på tråden Fina engelska pojknamn, men som funkar i Sverige ?
  • Rosalie01

Mer! :) dom va för vanliga för min smak just nu, men fina. Funderar lite över Malachi (uttalas malakaj). Men mer förslag tack !:)

• frökenelisabeth
    Rosalie01 skrev 2013-07-19 17:04:38 följande:
    Mer! :) dom va för vanliga för min smak just nu, men fina. Funderar lite över Malachi (uttalas malakaj). Men mer förslag tack !:)
    Jag har aldrig hört det namnet, så skulle tippa att du får rätta folks uttal på det måååånga gånger  
  • hannis

Damien
    Adrian
    Shaun
    Shane
    Kian
    Aiden
    Henry
    Harry
    Leroy
    Owen
    Oran
    Ethan
    Rory

• Rosalie01
    frökenelisabeth skrev 2013-07-19 17:09:21 följande:
    Jag har aldrig hört det namnet, så skulle tippa att du får rätta folks uttal på det måååånga gånger  

Ja, ser man stavningen på de blir man nog fundersam .. Men hör man de så är det superenkelt. :) men har själv funderat på om det kanske blir bättre med något liiite enklare hehe :)
  • Rosalie01
    hannis skrev 2013-07-19 17:12:29 följande:
    Damien Adrian Shaun Shane Kian Aiden Henry Harry Leroy Owen Oran Ethan Rory

Fanns en del fina där du ! :)
  • frökenelisabeth
    Rosalie01 skrev 2013-07-19 17:16:09 följande:

Ja, ser man stavningen på de blir man nog fundersam .. Men hör man de så är det superenkelt. :) men har själv funderat på om det kanske blir bättre med något liiite enklare hehe :)
    Jag tror inte det är superenkelt att lista ut hur det stavas heller faktiskt, om man bara hör det. Men det kanske bara är jag. Jag hade nog fått fråga om stavningen, ifall nån i telefon presenterade sig som Malachi, t ex. 
Svar på tråden Fina engelska pojknamn, men som funkar i Sverige ?