• Anonym (ensam)

Vad tusan passar jag ihop med?!

Som tråden lyder, vad tusan passar jag ihop med?!

Jag är en singel manlig fisk (i stjärntecknet) och undrar vad tusan jag passar med för stjärntecken.

Läser man olika horoskop, så verkar det inte finnas ett enda kompatibel stjärntecken för en manlig fisk.

Jag har nog provat och dejta alla sorters stjärntecken där finns nu, jungfru, våg, vädur, vattuman, lejon, tvillingarna, kräfta, fisk, oxe, skorpion, stenbock, skytt och jag passar inte ihop med en enda.

Nu säger ni säkert att man inte ska gå efter horoskop, men dels är det delvis sant, och dels inte. Ofta stämmer det mycket bra in på en persons karaktär och personlighet, vad dom är för stjärntecken, har jag själv upplevt.

Även det som står om mig stämmer bra. Och sen att det inte finns ett enda stjärntecken som passar en, är fruktansvärt.

Jag har inte känt att jag haft någon kemi eller liknande synpunkter med någon jag träffat eller pratat med.

Min stora fråga/frågor är;

Vet någon om det finns nåt stjärntecken som är kompatibel med en fisk (av manligt kön) eller finns det någon manlig fisk här idag som är gift/har sambo, och vad är isåfall eran sambo för stjärntecken?

Mvh,
    ensam (fisk)

• Svar på tråden Vad tusan passar jag ihop med?!
  • Anonym (är själv fisk)

Fisk och vädur: På papperet ser de här stjärntecknen inte ut att passa så bra ihop. Väduren kan köra över fisken och kanske även bli uttråkad av denne. Om väduren kan få fisken att inte vara så blyg kan man åstadkomma ett mer intressant förhållande där man hjälper varandra. Framförallt i sängkammaren kan fisken väcka mycket intresse hos väduren .Fisk och oxe: Ni passar väldigt bra ihop eftersom fisken kan få den stabilitet han/hon behöver av oxen. Detta gynnar även oxen som tycker om att vara den starka och dominanta parten. Fisken väcker oxens drömmar till liv medan oxen tar ner fisken på jorden. Det här förhållandet kan fungera i längden . Fisk och tvilling: Det är tyvärr lätt att fisken blir sårad och känner sig överkörd av tvillingens öppna sätt. Tvillingen kan å sin sida uppleva fisken som alltför blödig och tycka att han/hon tar åt sig för mycket. Ni har svårt att lita på varandra. Ni passar inte speciellt bra ihop, särskilt inte i längre relationer .Fisk och kräfta: Den här relationen blir romantisk. Kräftan och fisken är två drömmare som faktiskt kompletterar varandra och kan jobba mot ett gemensamt mål och få det uppfyllt. Kräftan kan ge fisken stabilitet. Ni är båda väldigt förstående och empatiska och ni bråkar inte mycket. Ni passar helt enkelt väldigt bra ihop . Fisk och lejon: Lejonet och fisken är lite för olika för att verkligen passa bra ihop. Lejonet finner fisken alltför passiv och fisken tycker att lejonet bryr sig alltför mycket om världen utanför och att knyta kontakter med andra människor. Lejonet är inte så benäget att hjälpa fisken när denne är ledsen .Fisk och jungfru: Båda stjärntecknen gillar stabilitet och att sitta och prata och få ett utbyte av varandra, så på det sättet passar ni ihop. Tyvärr kanske det ändå inte fungerar så bra eftersom fisken är mycket mer romantisk av sig och också gillar sex mer .Fisk och våg: Dessa två stjärntecken börjar gärna dejta men det brukar inte leda till något längre förhållande. Ni är båda alltför sentimentala och romantiska och har en kanske orealistisk syn på kärleken. Fisken gillar inte att vågen måste ha en massa människor omkring sig hela tiden och när fisken börjar tjura blir vågen på mycket dåligt humör. Vågen tycker också att fisken är alldeles för klängig .Fisk och skorpion: Hälsosam kärlek kan absolut uppstå mellan en skorpion och en fisk. I skorpionen finner fisken den stabilitet som denne behöver. Fisken ser bara svartsjuka (som är associerad med stjärntecknet skorpionen) som ett tecken på att han/hon är älskad. Båda är intresserade av det andliga, inre livet och deras gemensamma intressen gör att de passar ännu bättre ihop . Fisk och skytt: De här stjärntecknen passar väldigt bra ihop i sängen där ni kan få det väldigt passionerat. Men i övrigt saknar förhållandet den stabilitet som fisken behöver. Skytten kan inte heller ge fisken tillräckligt mycket uppmärksamhet och det kan hända att fisken blir sårad av skyttens rättframma sätt. Skytten behöver få vara fri men denna frihet vill fisken inte ge henne/honom. Skytten känner sig alldeles för begränsad av fiskens blyghet .Fisk och stenbock: Förhållandet mellan dessa två stjärntecken fungerar bäst om stenbocken får vara den dominanta parten. Stenbocken fascineras av att fisken är så ömsint. Stenbocken å sin sida ger fisken stabilitet vilket tecknet behöver. Fisken kan ge stenbocken beundran vilket denne uppskattar. Så visst passar ni ihop. Fisk och vattuman: Det finns risk för att de här stjärntecknen inte passar ihop dels eftersom vattumannen kan tycka att fisken är alltför klängig och hela tiden söker bekräftelse. Vattumannen söker frihet och det tycker fisken är jobbigt eftersom denne vill ha sin partners fulla uppmärksamhet. Ett kortvarigt förhållande kan fungera .Fisk och fisk: Ni passar ihop främst på ett sexuellt plan men även längre förhållanden kan fungera. Ni förstår varandra perfekt. Det enda problemet är att förhållandet kan bli alltför flummigt och orealistiskt. Ni är båda drömmare. Men annars är det en av de bästa kombinationerna som finns.

• Karro94

Kräftan, skorpionen och stenbock passar du jättebra med! Annars passar fisken ihop med oxen, fisken och jungfrun också :)

• Med Lem

Jag tror att du passar bra ihop med vilken aningslös veckotidningsläsare som helst. Liksom alla som tror på horoskop.

Lika barn....

• Lever så
    Med Lem skrev 2013-07-20 09:17:47 följande:
    Jag tror att du passar bra ihop med vilken aningslös veckotidningsläsare som helst. Liksom alla som tror på horoskop.
    Lika barn....
  • Anonym (?)

Varför ligger frågan under otrohet?

• Anonym (ensam)
    Anonym (?) skrev 2013-07-20 10:55:51 följande:
    Varför ligger frågan under otrohet?
    Det fanns ingen annanstans och lägga inlägget i?
  • Nude

samma sak för oss ombytliga tvillingar ;)

• Fatti

Jag är stenbock fru o tillsammans med en man oxe 10.05 vi ska gifta passa vi ? Ihop

Svar på tråden Vad tusan passar jag ihop med?!