Vad tusan passar jag ihop med?!
Som tråden lyder, vad tusan passar jag ihop med?!
Jag är en singel manlig fisk (i stjärntecknet) och undrar vad tusan jag passar med för stjärntecken.
Läser man olika horoskop, så verkar det inte finnas ett enda kompatibel stjärntecken för en manlig fisk.
Jag har nog provat och dejta alla sorters stjärntecken där finns nu, jungfru, våg, vädur, vattuman, lejon, tvillingarna, kräfta, fisk, oxe, skorpion, stenbock, skytt och jag passar inte ihop med en enda.
Nu säger ni säkert att man inte ska gå efter horoskop, men dels är det delvis sant, och dels inte. Ofta stämmer det mycket bra in på en persons karaktär och personlighet, vad dom är för stjärntecken, har jag själv upplevt.
Även det som står om mig stämmer bra. Och sen att det inte finns ett enda stjärntecken som passar en, är fruktansvärt.
Jag har inte känt att jag haft någon kemi eller liknande synpunkter med någon jag träffat eller pratat med.
Min stora fråga/frågor är;
Vet någon om det finns nåt stjärntecken som är kompatibel med en fisk (av manligt kön) eller finns det någon manlig fisk här idag som är gift/har sambo, och vad är isåfall eran sambo för stjärntecken?
Mvh,
ensam (fisk)