Vad väger du tjej som är runt 1.78 cm lång eller vad anser du man bör väga till 1.78 cm?
Som sagt, vad väger du och vilken vikt anser du är en normal vikt till den längden?
Som sagt, vad väger du och vilken vikt anser du är en normal vikt till den längden?
Jag är 177 :) men väger 79kg nu efter barnfödseln. Enligt bmi är det normalvikt, och det känns helt ok för mig med. När jag vägde in mig hos bm så vägde jag 68kg.
Är 176. Är höggravid nu men innan vägde jag 56. Det var alldeles för lite för mig. 60-65 vill jag väga.
Är 176 och väger 65 kg. Lagom vikt men borde byta ut lite fett mot muskler :)
Är 179 cm lång och väger 59 kg. Vet att det anses som smalt men är nöjd med min vikt.
beror väl på hur man är byggd.
jag är 178 och vill väga 75-80kg, väger idag 116 efter graviditetet (vägde 140 när jag födde!!!)
Har man benstomme som en kanariefågel och inga stora muskler blir ju vikten en annan än för en person som har kraftig benstomme och stora muskler.
Ett isolerande fettskikt väger också...
Jag är 1.79 och brukar väga mellan 56-59 kg beroende på hur mitt liv ser ut. Brukar tyvärr ha lätt att tappa vikt om jag utsätts för mycket stress under en kortare period och det krävs en tid att lägga på mig mina borttappade kilon igen.
Är 179 och väger 85.
60-75kg skulle jag säga låter normalt till den längden.
Är själv 183cm och vill väga mellan 65-75, är höggravid just nu och ska jobba mig ner till den vikten sen! Vägde in mig på 80kg.