Ständig smärta i fötterna
Jag hoppas någon här kan tipsa mig om vad jag ska göra och även kanske hjälpa mig att komma fram till vad jag ska göra.
Så här är det:
I flera månader har jag haft känningar av mina fötter, men på senare tid har det bara blivit värre. De är allmänt "trötta" och ömma. Stundvis är det en djävulsk plåga att bara stå, för att inte tala om att gå! Stundvis är de bättre och de känns bara lite småtrötta
Den första läkaren jag träffade kollade som hastigast på fötterna men kunde inte hitta några fel, men han skrev ut Naproxen. Det hjälpt tillfälligt, men så kom det tillbaka. Den här gången så utvecklades smärtan och jag kunde precis säga vart på foten det smärtade mest, dock enbart på ena foten. Den andra var likadan som den varit tidigare med smärta i hela fotsulan. Men så utvecklades även den smärtan och jag fick även ont i fotleden. Det kändes som om jag skulle stukat den. Nu blev smärtorna för jobbiga och jag gick till en annan läkare som snabbt konstaterade hälsporre på den fot som hade en särskild öm(-are) punkt. Jag fick skoinlägg och de hjälpte något, men inte helt. Och nu står jag här och vet inte vad jag ska ta mig till! Jag har ont, jag får ingen mer hjälp. Smärtan påverkar mitt humör och min ork. Någon som har någon som helst idé om vad som skulle kunna vara felet på mina fötter?