Otrohet. Stark känsla av att mannen gjort ngt han INTE ska..
Jag har inga bevis, inga andra indikationer annat än min magkänsla som är så pass stark att jag kräkts i timmar nu. Jag är inte alls nojig annars men när han kom helg efter en grabbresa denna helg så behövde han bara kliva innanför dörren för att jag skulle känna att ngt var helt fel. Egentligen började känslan redan på lördagskvällen när han inte svarade på sms som han annars brukar men jag skalade bort det. Nu känns alt bara konstigt. Kan inte förmå mig till att krama honom eller ens ligga nära i sängen. Det kryper i mitt skinn när han försöker ta på mig och min insida känns helt vänd ut och in. Jag är lite så att jag tror att illavarslande magkänslor kommer utav små vaga tecken som man uppfattar med ögat men inte riktigt är helt klart medveten om. Små tecken av stelhet/dold nervositet hos den andre som man inte kan ta på men som får en att känna av en skillnad i luften. Jag känner min man väl och han är inte alls lika avslappnad kring mig som han alltid är annars. Det finns något i vägen, något som gör mig väldigt rädd. Har han gjort bort sig minsta lilla är det kört, då är det slut. Sorgen som skulle komma av det gör mig skräckslagen. Kan man verkligen lita på sin magkänsla? Är jag helt ute och cyklar? Han sover än men jag ska skicka ett mejl när han har vaknat. Mejl eftersom jag har ett jobb där jag inte kan ringa och jag klarar inte av att vänta i två dygn tills jag kan ta det ansikte mot ansikte. Tror knappt jag skulle våga det ens..