• schnappi

Crescent Diva

Jag undrar om det finns nån som har erfarenhet av Crescent Diva vagnen?
    Jag vet att den fått dåliga betyg för nått år sen men nu ska chassit vara utbytt och jag har bara läst gott om den sen dess. Det är ett tag tills liten kommer men vi har ingen aning om vad man ska välja i barnvagnsdjunglen.

Vi är väldigt sugna på just Crescent Diva - så vad tycker ni om den?

Känner ni till någon likvärdig vagn till ungefär samma pris? Den ska funka i stan, vara lätt och smidig.      

• Svar på tråden Crescent Diva
  • Hmpf

Jag hade en Crescent Diva (den nya modellen) och jag älskade den först. Men sen började den krångla och jag fick beställa nya delar hela tiden. Chassit började glida, bromsen gick sönder, bumpern gick sönder, sufflettbågarna gick av. Allt detta på 6 månader!

Dessutom hoppar den något fruktansvärt, barnet ligger som en duracellkanin i vagnen.

Du får en begagnad Bugaboo Cam för samma pris och den är en miljon gånger bättre !

• Griseknoen35

Hade crecsent för nått år sedan och mina problem med vagnen började efter en månad. Hörde mig runt sedan och har mest bara hört dåligt om vagnarna. Har pratat med flera återförsäljare som sagt att det är mycket strul och många som reklamerar delar eller hela vagnen.

• Griseknoen35

Tyvärr så är crecsent överhuvudtaget dåliga på vagnar. Dom har mycke reklamationer på alla modellerna :(

• schnappi
    Griseknoen35 skrev 2013-07-23 18:08:00 följande:
    Tyvärr så är crecsent överhuvudtaget dåliga på vagnar. Dom har mycke reklamationer på alla modellerna :(

aa, det är så. Vad trist för dom har väldigt fina vagnar.
Svar på tråden Crescent Diva