• mice

Är the Notebook sevärd eller överskattad?

Jag har börjat få ont om filmer jag inte redan sett, storkonsument som jag är, och har börjat överväga denna the Notebook. 

Vad tycker ni, ska man skippa den eller bara köra?

Jag gillar annars mest sci-fi, skräck, thriller, action, komedi.. Men ibland funkar ju lite romantik. Glad Jag ogillar dock oftast drama, därför jag velar.

• Svar på tråden Är the Notebook sevärd eller överskattad?
  • tessum

Det är min absoluta favoritfilm.

Men då älskar jag romantik, drama och ibland någon komedi, alla andra kategorier får gärna vara för min del men visst finns det några enstaka thrillers som kan vara bra.

The Notebook är ganska förutsägbar men det är en väldigt vacker historia, riktigt bra skådespelare och tidpunkten då filmen utspelar sig är fantastisk.

Jag har en vän som verkligen tyckte att den var skräp, men hon avskyr allt "kärleks svammel" och ser helst skräckisar.

Se den!

• EJai

Sätt den min kompis dör smått varje gång hon ser den. Jag tycker inte den va något jätte wow

• 123

Jag är inget stort fan av kärleksfilmer men den här älskade jag!
    ...trots att den fick mig att hulk å snorböla över armstödet i soffan...Skäms 

• flamingo

Sevärd men överskattad tycker jag

• milja87

Det är en väldigt fin och välskriven historia. Bra skådespelare och vackra inspelningsplatser. Absolut sevärd !!

• mice

Om det är starka karaktärer och bra skådespelare som ni säger så kan jag tänka mig att se den! Det verkar luta åt ett försök. Skrattande

• EJL

Oj, jag tycker inte att den är sevärd. Tycker att den är skittråkig. Hade jättehöga förväntningar på den, blev brutalt besviken. Känner mig fortfarande lurad på dem dryga två timmarna.

Svar på tråden Är the Notebook sevärd eller överskattad?