Kille ger komplimanger
Hej och svajs
Det är så här att min kille brukar säga vilka han vill ha sex med och vilka han tycker är snygg, fel det lätt, jag ska förklara bättre:
Om de är en tjej som har en rumpa (alla har de men en snygg än ) så kan han kolla in den och säga "vilken het rumpa" (om han nu tycker den är het) sen kan han säga att han skulle lätt ligga med henne om han inte var ihop med mig(Han säger det framför mig). Är det fel att säga så? Han tycker att jag är jättesvartsjuk när jag bli sur över något som har med en tjej att göra.
Jag blev typ lite små sur en gång jag visade en bild på min kompis och han sa då mer bilder på henne och jag visade mer bilder och han sa då "Hon är nästan snyggare än dig" jag blev lite paff då och lite sårad .. ofta man säger så till sin tjej, det var som han bara sa att hon var nästan snyggare om jag inte skulle vart där hade han vart ärlig fattar ni? Han hade då sagt hon är snyggare än mig.
Jag var fortfarande lite små sur och ledsen typ varför säger han så? Jag skulle inte gå i stan och säga "Oj vilken snygging han var ju nästan snyggare än dig" Eller är sånt annorlunda? får tjejer inte säga så?
Och sen försökte jag bara glömma de och tänka han är ju faktiskt ihop med mig så han får tycka att flera är snyggare än mig om han vill men han kanske inte behöver säga de eller får man säga de? Är det rätt att typ säga "Jag tycker hon är finare än dig även om jag är ihop med dig", är det rätt?
Sedan så tänkte inte jag så mycket på de och de skulle väl vara kul att de ska träffas, eftersom hon är min bästa vän och han är min kille så kan de väl vara kul att de ses eller något sånt så jag sa att jag ska ha med henne på en fest och då sa han "Trekant" och då blev jag paff igen säger man verkligen så? visst om jag var vän med han och vi var typ kk men inte när vi har ett förhållande eller?
Då frågade jag han rakt ut om han ville att jag skulle fixa henne åt han då sa han nej men jag tycker att man ska ha en gräns. Jag skulle aldrig säga så om jag såg en av hans kompisar och han var snygg då skulle jag inte sagt "trekant"
Jag berättade om henne sa att hon var min vän och att jag tycker mycket om henne som vän så det är väl inte så konstigt att jag bjuder både henne och han när jag gillar de och vill att de ska ses men inte för fan vill jag att de ska ha trekant.
Jag förstår inget, känner mig som värsta svartsjuka flickvännen, jobbigt,svartsjuk och allt samtidigt som jag känner att han gör fel eller kanske väljer fel ordval.
Brukar din flickvän/pojkvän säga så om dina kompisar eller om andra?
Brukar din flickvän/pojkvän säga att den personen framför hade snygg rumpa,snyggt ansikte,snygga bröst, snygga muskler och din f/p skulle lätt ligga med den om den inte var tsm med någon?
Brukar din flickvän/pojkvän berätta att om den inte var ihop med dig om den var med någon annan så skulle den lätt ligga med den snygga mamman/pappan (Milf en äldre person som har barn och är runt 40-60 år men fortfarande ser bra ut, det är de som jag menar pappa/mamma)
Det är säkert mer saker orkar inte skriva allt nu
OBS snälla var snälla mot mig även om ni kanske tycker detta är de barnsliga som finns.