Personligt brev - Skulle du vilja anställa mig?
Söker ett jobb som Personlig assistent.
Xxxxxxx Xxxxxxxxxxx
Adress
Hej!
Jag heter Xxxxxxx och bor i lilla fina Xxxx med min familj som består av min sambo, vår dotter samt 2 husdjur. Jag trivs riktigt bra när jag får jobba med människor och är duktig med det. Ser gärna över så folk omkring mig mår bra och hjälper till om det finns något jag kan göra.
Att vara ung mamma gör att man får växa upp fort och se verkligheten på ett helt nytt sätt. Man lär sig hur viktigt det är med att vara ansvarsfull.
Ett litet barn behöver så mycket omvårdnad men har alltid gjort allt för att ge henne det, och det har jag varit riktigt bra på. Får ofta kommentarer av folk runt mig att dom tycker det med.
Så att ha barn är underbart och stormtrivs med det.
Inom vården tycker jag det är viktigt att människorna runt mig känner sig trygga och litar på mig. Att man ger bra omsorg är jätteviktigt!
Jag ser att den här tjänsten passar mig väldigt bra och att jag skulle sköta den utmärkt.
Den passar mig bra eftersom jag gärna jobbar kvällar och nätter, då min lilla extra energi brukar komma. Det ligger väl i släkten då flera i släkten jobbar natt inom vården.
Kan garantera er att ni inte skulle bli missnöjda med mig!
Mina planer för framtiden är att studera till undersköterska men innan det så vill jag jobba.
Hoppas jag hör ifrån er och ni vill höra mer ifrån mig!
Med vänliga hälsningar,
Xxxxxxx Xxxxxxxxx
Mobilnummer