• Ankan1984

Resturang i Göteborg med liten

Hej! Tänkte höra om någon här inne har något tips. Min man och jag hade tänkt gå ut och äta idag. Vi har en liten kille som är ca 3 veckor gammal och det blir hans första resturangbesök. Så jag tänkte be om tips på ställen i Göteborg där det är smidigt att ta med barnvagn, och där man gärna kanske kan sitta lite avskilt när det kommer till amning. Är ju helt och hållet ny på detta, och har inte så jättebra resturangkoll i Göteborg sen tidigare heller.

Tacksam för tips   Glad

• Svar på tråden Resturang i Göteborg med liten
  • MissKaos

Mitt i sommaren är det nog tomt inne på många ställen och fullt ute. Enkelt gå in och amma mao. Barnvagn är väl halvpoppis. Jag hade gått ner i haga. Sjöbaren är ju trecligt och gillar dom inte vagnen finns hemma hos tvärs över gatan. Och div thai mm på linne stan. Briggen är trevligt vet ibte hurlänge dom har öppet

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • amalie79

Jag har inga barn själv men vet att min syster med familj, tre barn, ofta går till Jensens. Där är ofta barn så det verkar vara rätt tolerant:) men kanske måste man boka i förväg, vet inte:)

Svar på tråden Resturang i Göteborg med liten