• Anonym (stuga)

hjälp mig hitta ett objekt som är till salu och ligger på en ö

Min största dröm är att hitta en liten sommarstuga som ligger på en ö...behöver inte vara ngt fint eller så  ( det ska inte kosta några mijoner)

Var i landet spelar inte heller så stor roll, men vi bor själv i Småland.

Kan man kontakta kommunen och se om det finns ngt till salu på nån av alla dem småöar vi har i våra sjöar här i sm¨åland ? eller vem kontaktar man ?

Länka det ni hittar om ni hittar ngt !!! 

• Svar på tråden hjälp mig hitta ett objekt som är till salu och ligger på en ö
  • Bigarreaux

Kan du inte söka på Hemnet? Tycker det är en bra sida..

• Anonym (stuga)

Jo visst men jag kan ju inte direkt söka på "fritidsboende på ö" !?! Tänkte om någon hade sett ngt bra kunde dem tipsa !

Sitter mkt på hemnet också :)  

• Bigarreaux

Om du söker på "villa" (kanske kan man till och med klicka i "fritidshus"?) så kommer även sommarstugor upp. Vi är själva i färd med att köpa hus nu (vanlig villa dock) och senast igår kväll fick jag träffar på flera små sommarhus på tex Dalarö och på småöar i skärgården utanför Norrtälje.

• Anonym (stuga)

Åh ska kolla på det direkt ! :)

• Bigarreaux

Lycka till, hoppas du finner drömstugan!

• Anonym (1)

kryssa i fritidshus, och skriv även havstomt eller ön i sökord

• Mother of 4

Välj län och fritidshus, välj sen att visa på kartan, då kan du zooma in och leta. Runt kuster och vattendrag.

Ibland funkar sökord som sjötomt, strandtomt mm, men det beror på vad mäklaren har skrivit i beskrivningen. Risken är att du missar något då.

Svar på tråden hjälp mig hitta ett objekt som är till salu och ligger på en ö