• fleapeas

Graviditetssymptom i v 19?

Hur var/är era graviditetssymptom som befinner er i graviditetsvecka 19?
    Jag är i v 18plus 4 och jag känner ingenting, har knappt ens någon mage? Är detta normalt? Har det varit samma för er?
    Var hos BM för 2 veckor sedan och fick då se och höra bebis och allt såg jättebra ut, men kan inte hjälpa att jag blir nojjig.
    Det enda jag märker av är att det gör ont typ mot ljumskarna, en lite stickande känsla nästan.

• Svar på tråden Graviditetssymptom i v 19?
  • Amie77

I vecka 19 var mitt enda symptom att jag började känna barnet röra sig som nervryckningar i magen. Hade INGA andra symptom på att jag var gravid, möjligen början på en liten mage. Tycker det låter helt normalt hur du har det nu iom att en del inte känner bebis förrän i vecka 24 eller så. (Jag är nu i vecka 30.)

• Klycka

Var glada att ni inte märker av det själv har jag halsbrännan from hell, foglossning så svår att jag har handikapptillstånd och rollator, en vild bebis därinne som sparkar hård som sjutton och sinande/ömmande bröst då min son ska amma

är i v. 18 och värre lär det väl bli...*suck*

• fleapeas

Försöker intala mig själv att allt är som det ska och att jag ska försöka njuta av detta tillståndet så länge som möjligt, då jag mådde urkasst de första 14 veckorna. Men kan inte hjälpa att bli orolig emellanåt, men skönt att höra att det inte bara är jag som hade så få symptom i v19 :)

• Manda91

Jag går in i vecka 19 (18+0) på onsdag .  
    jag har redan känt av och jag har fått mage men det beror på att jag fick barn för 7månder sen.
    Det har känts som om det är en fisk i magen som sprattlar omkring .
    Sen har jag även ont i brösten och har världens halsbränna..

Men det där kan vara olika har jag hört .
    :)

• Mamma mys1

v 19 på lördag och mina enda symptom är en ganska stor mage ( tredje barnet så den kom rätt fort) och en enorm sexlust... hungrig är jag också!
    Dessa veckor kallas ju spökveckorna och då gäller det säker ännu mer om det är första barnet eftersom man får mage mycket senare... Jag vet hur tråkigt det är att vara gravid utan att det syns, man vill ju bara visa hela världen! Men oroa dig inte, den kommer , och säkert med en rad fler symptom fram emot slutet! 

Svar på tråden Graviditetssymptom i v 19?