• Anonym (så jävla arg)

mammas man har oralsex med min lillasyster

Efter min pappas död gifte min mamma om sig med en annan man. Innan de gifte sig sa flera personer att han är äcklig. Flera visste om vad han gjorde med barn. Han har (som jag vet) aldrig våldtagit bara hat oralsex, tafsat på bröst och tafsat på underliver på flickor. Trots alla varningar hon fick valde hon att gifta sig med honom. Hon kallade alla för lögnare och valde att tro på honom. Hon älskar honom JÄTTE mycket. Hon är alltså blind. Vi flyttade till honom och han bor i ett annat land. För några dagar sen sa min syster till mig att han tvingade in henne i rummet under täcket och aaa ni vet. Jag började gråta och har bestämmt att åka och bo hos min mormor jag och mina syskon. Anledningen att min syster inte sa vad han gjorde va för att skit samma vad han gör harhan alltid RÄTT . Man kan inte prata med henne. Hon är under 10 år min syster. Jag och min bror är 16-17. Min släkting kommer hämta oss härifrån. Så min fråga är att i en sånn här situation, får han ta oss till våran mormor även om mamma inte vill för att vi VET att om vi skulle säga till henne skulle hon inte tro på oss. Vi vill inte bo med en pedofil snälla hjälp. Om vi vill bo hos våran mormor (vill inte bo i ett hem utan mina syskon) får vi det alltså måste hon skriva under papper så att mormor blir våran vårdnadshavare. ????????? Fråga inte varför vi inte har polisanmält för att mamma skulle bara neka till polisen.

• Svar på tråden mammas man har oralsex med min lillasyster
  • Anonym (OMG)

Snälla barn! Herregud vilken HEMS sits ni sitter i! 

Du är supermodig som vill hjälpa din lillasyster men jag måste ändå bara säga att ni borde verkligen polisanmäla! Polisens jobb är INTE att lyssna på er mamma, utan din lillasyster!!

Vilket land bor ni i??

Jag hoppas allt löser sig för er!  

• umm abdilleh

Du skriver att ni bor utomlands? Ta med dig syskonen och gå till svenska ambassaden. De har skyldighet att hjälpa

• Anonym (så jävla arg)

I tyskland

Anonym (OMG) skrev 2013-07-25 01:01:33 följande:
    Snälla barn! Herregud vilken HEMS sits ni sitter i! 

Du är supermodig som vill hjälpa din lillasyster men jag måste ändå bara säga att ni borde verkligen polisanmäla! Polisens jobb är INTE att lyssna på er mamma, utan din lillasyster!!

Vilket land bor ni i??

Jag hoppas allt löser sig för er!  

• alynda

Ja, ni måste polisanmäla! Jag gissar att sociala myndigheter i Tyskland arbetar på liknande sätt som i Sverige och då kopplas de in genom polisen och ev placerar er i ngn typ av jourhem under utredning. Det kan vara bra attentat att det inte nödvändigtvis krävs en fällande dom för att barn ska slippa bo med en förälder och misstänkt förövare om man anser att barnet far illa. Ni äldre syskon är ju så pass stora att era ord också väger tungt. Förhoppningsvis kommer ni att kunna bo hos er mormor, men det viktigaste nu är att din lillasyster omedelbart kommer ifrån den mannen! Ta med henne därifrån omedelbart. Om er släkting hämtar er för er/ lillasysters säkerhet och ni omedelbart anmäler omständigheterna till myndigheter (polis och/eller sociala myndigheter) kommer din släkting inte att få problem med polisen, oavsett vad din mamma säger. Men ni bör inte lämna Tyskland innan ni fått ok från polisen eller annan myndighet. Nu måste du vara starkare och modigare än man egentligen kan vara i din ålder, men dina syskon kan vara mycket glada att ha dig som syster. All lycka till!

• Anonym (så jävla arg)

Så vi ska INTE åka härifrån innan vi polisanmält mammas man för annars kommer min släking som hämtar mig få problem?

alynda skrev 2013-07-25 01:36:23 följande:
    Ja, ni måste polisanmäla! Jag gissar att sociala myndigheter i Tyskland arbetar på liknande sätt som i Sverige och då kopplas de in genom polisen och ev placerar er i ngn typ av jourhem under utredning. Det kan vara bra attentat att det inte nödvändigtvis krävs en fällande dom för att barn ska slippa bo med en förälder och misstänkt förövare om man anser att barnet far illa. Ni äldre syskon är ju så pass stora att era ord också väger tungt. Förhoppningsvis kommer ni att kunna bo hos er mormor, men det viktigaste nu är att din lillasyster omedelbart kommer ifrån den mannen! Ta med henne därifrån omedelbart. Om er släkting hämtar er för er/ lillasysters säkerhet och ni omedelbart anmäler omständigheterna till myndigheter (polis och/eller sociala myndigheter) kommer din släkting inte att få problem med polisen, oavsett vad din mamma säger. Men ni bör inte lämna Tyskland innan ni fått ok från polisen eller annan myndighet. Nu måste du vara starkare och modigare än man egentligen kan vara i din ålder, men dina syskon kan vara mycket glada att ha dig som syster. All lycka till!

• Anonym (me)

Be denna släkting köra er till polisen och gör en polisanmälan direkt. Se sedan till att få kontakt med svenska ambassaden så ni kan få hjälp att komma till Sverige och inte hamna i ett jourhem i Tyskland.

• SolOchSnö

Gå till polisen i Tyskland direkt! Pratar du bra tyska? Annars borde engelska gå bra. Ring till svenska ambassaden och gärna polisen i Sverige också och fråga vad ni ska göra. Bra gjort ts att du hjälper din lillasyster!

• Fiamedbarn

Det spelar ingen roll vad din mamma säger, detta bör polisanmälas på stört! Och ni borde inte bo kvar där. Insistera på att bo någon annan stans så länge han är där. Berätta vad han gjort för så många som möjligt. Ut med det i ljuset! Kontakta även socialen och berätta vad som hänt och insistera på att få flytta omedelbart.

Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Dalia96

Tack så jätte mycket för erat svar. Ska göra mitt bästa. Tycker så synd om min mamma som inte märker vad han gör bara för att hon älskar honom.

• SolOchSnö
    Dalia96 skrev 2013-07-25 12:58:18 följande:
    Tack så jätte mycket för erat svar. Ska göra mitt bästa. Tycker så synd om min mamma som inte märker vad han gör bara för att hon älskar honom.

Var är din släkting och hur lång tid tar det för honom/henne att åka till er? Jag tycker att du ska ringa nu på en gång. Om din släkting bor i Sverige så be att han/hon ringer polisen där direkt också.
  • Fiamedbarn
    Dalia96 skrev 2013-07-25 12:58:18 följande:
    Jag tycker inte synd om din mamma utan tycker att hon verkar dum som inte sätter ert bästa framför sitt eget! Som jag ser det så sviker hon er. Tvivla inte på er rätt att hävda sanningen och bo på ett tryggt ställe!!
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • MLB
    Fiamedbarn skrev 2013-07-25 13:34:30 följande:
    Jag tycker inte synd om din mamma utan tycker att hon verkar dum som inte sätter ert bästa framför sitt eget! Som jag ser det så sviker hon er. Tvivla inte på er rätt att hävda sanningen och bo på ett tryggt ställe!!
  • EnMandarin

Rädda dig själv och dina syskon! Du är jättemodig, lycka till!

• camelCase

Kära nån! Jag blir väldigt berörd av att läsa din TS. Självklart så ska ni inte behöva bo med detta praktäckel. Se till att ta er därifrån och berätta för alla vuxna i er närhet vad som hänt. Polisanmäl händelsen!

Du är en hjälte i din systers liv som tar detta på så stort allvar. Duktiga du!!

Svar på tråden mammas man har oralsex med min lillasyster