• Anonym (nakenfis)

Naken hemma

Någon mer än jag som älskar att gå runt naken när man är hemma? Himla härligt haha! Jag bor själv så vet ej om jag gjort det om jag hade en kille här. (om jag bott med en kompis ett klart NEJ haha)
    Tycker ni om att gå runt nakna? När er partner är hemma? 

• Svar på tråden Naken hemma
  • Anonym (Jo)

Jo, jag går gärna naken hemma eftersom ingen utom sambon ser mig så stör det inte någon. Om vi hade bott mer enskilt hade jag gärna varit naken på tomten också men eftersom vi har grannar känns det inte okej att göra det. Vi har dock en grannstat, ca 50 år, som går naken på deras tomt trots att vi grannar ser det.

• Anonym (Jo)

Grannstat = ska givetvis vara granntant. Damm you autocorrect....

• Emma82Johansson

Vi, både jag och min sambo, går inte nakna i lägenheten. Har vi duschat så har vi badlakan runt oss när vi går mellan badrummet och sovrummet. Däremot kan vi gå omkring i BH och trosor när tillfället ges. Men att gå spritt språngande nakna känns inte helt OK, men vi sover båda nakna när det är varmt. Men det är även det väldigt sällan!

Lesbisk och framgångsrik.
  • Anonym (shorts)

Inte helt naken men gärna i bara ett par pjamasshorts eller hotpants. Sambon går ofta i bara kallingar.

Sen vi fick barn har det blivit mer att jag har på mig en t-shirt eftersom bebisen/barnet annars ansett att mjölkmaskinen var öppen. Oavsett hur gosigt det är att amma så finns det gränser, speciellt när bebisen inte var så liten längre...

• 123

Haha, jag sliter av mig samtliga kläder redan i hallen! Bor ensam så jag stör ingen.
    Tycker dock inte om att gnugga min nakna kropp i soffan så jag har ett stort (lättvättat) överkast som jag slänger på soffan innan jag ålar omkring där.
    Lagar ofta mat i Kalle Anka-style (tröja men inget nertill) Skrattande 
    Sover alltid naken. 

• Anonym (egen ö)

Bästa väninnan har ett litet hus på en egen ö i Bohuslän För att spara vatten är vi oftast nakna här så det inte blir så mkt tvätt. Hennes o mina barn är runt 12 och det funkar fint för dom än så länge dom vet ju att inga andra finns i närheten.

• Anonym (VÄNTA LITE)

Inte ofta helt naken men bara underkläderna, jobbigt när det ringer på dörren bara

• Sölve

Jag är naken ofta. Även inför vissa vänner. Nakenhet är bra skit.

• Anonym (Nakna)

Vilken rolig tråd. Jag och min man är nakna med jämna mellanrum men liksom en annan här i tråden lägger vi en filt eller morgonrock under oss i soffan. Vi bor i lägenhet och brukar se till att ha persiennerna neddragna - men det är skönt att slippa ha kläder en stund.

Svar på tråden Naken hemma