Ni som skrivit C-uppsats
Hej. Jag och min sambo har längtat länge efter barn. Vi har tidigare försökt i cirka ett halvår innan vi avbröt pga mina studier. Jag tar examen juni 2014.
Vi har planerat att börja i september och jag räknar dagar..timmar..minuter..Jag sitter och drömmer om att börja redan i augusti. Eftersom vi försökt tidigare utan resultat så vill jag heller inte vänta för länge men jag måste ju ändå ha med i beräkningarna att det skulle kunna ta sig.
När jag tittar i min fertilitetsapp så ser jag att jag att jag har ägglossning i början av augusti. Om jag skulle bli gravid så innebär väl det att jag får BF runt mitten av maj? Jag studerar och kommer att skriva C-uppsatser den sista tiden till våren. Skolan är officiellt slut i början på juni 2014 men jag har förstått att man kan vara färdig med uppsatsen lite tidigare. Har en kompis som skrev den intensivt på några veckor. Jag kommer skriva ihop med en kompis och hon vill ju inte stressa för min skull, men hur jobbigt är det på slutet? Jag tänker att justeringar och opponering på andras uppsatser skulle kunna ske medan jag är höggravid och lite när jag är nyförlöst..
Det är bara tankar från en desperat som inte står ut att vänta mer. Tar gärna emot era tankar eller erfarenheter då ingen i min familj har studerat och inte kan ge sin syn på detta.