Min mamma var otrogen mot pappa
Min mamma ringde mig för en liten stund sedan och berättade att hon varit otrogen på en jobb-resa. Jag sa inte mycket till henne men efter vi lagt på kom chocken och jag bara grät och ringde min sambo som inte är hemma just nu. Jag visste inte vad jag skulle göra.
Hon sa att min pappa lyckats dra det ur henne och att hon försökt att bara förtränga det. När jag träffade min pappa igår sa han att mamma hade varit väldigt berusad och inte hört av sig kvällen innan( hon smsar eller ringer alltid innan hon går och lägger sig om hon varit ute i andra länder).Hon hade bara sagt att hon somnat och glömt höra av sig, så jag antar att det var den kvällen det hände.
Jag är så otroligt chockad och trodde aldrig det om min mamma. Mina föräldrar har varit gifta i 20 år och har ett bra förhållande, det var bara några veckor sedan som de var på semester och kom tillbaka och kände sig som nykära.
Mamma sa att om jag ville prata, fråga något eller bara skälla ut henne så var det bara att ringa eller komma över och göra det. Jag känner att jag nog borde det men jag vet inte vad jag ska säga. Jag har alltid haft inställningen att otrohet är oförlåtligt och skulle jag råka ut för det så skulle jag sparka ut honom med huvudet före, men nu vet jag inte längre. Jag skulle inte klara av att hamna mellan mina föräldrar, jag orkar verkligen inte det.
Jag vet inte vad jag försöker åstadkomma med detta men jag kände att jag behövde ventilera. Är det någon som suttit i en liknande situation, hur gick det med dina föräldrar?