• Anonym (Fanken)

Fastnade!!!!

Jag vaknade imorse, och var kåt, och korkad som man är, så onanerade jag med en flaska jag hittade i köket... Den är liksom lite kurvig så att säga, och jag smorde på med glidmedel... Men faan, den fastnade, och det gjorde skitont... Mycket glid, och många djupa andetag, sen fick jag ut den.. Men nu blöder jag lätt, och har jätteont...

Ska jag ringa sjukvården? Sjukt pinsamt jue!!! 

• Svar på tråden Fastnade!!!!
  • BonnieandClyde
    Anonym (Fanken) skrev 2013-07-26 09:25:33 följande:
    Jag vaknade imorse, och var kåt, och korkad som man är, så onanerade jag med en flaska jag hittade i köket... Den är liksom lite kurvig så att säga, och jag smorde på med glidmedel... Men faan, den fastnade, och det gjorde skitont... Mycket glid, och många djupa andetag, sen fick jag ut den.. Men nu blöder jag lätt, och har jätteont...

Ska jag ringa sjukvården? Sjukt pinsamt jue!!! 
    Tror inte att det är någon fara, jag kan förstå att det är pinsamt att gå till sjukvården. Förritiden födde dom ju hemma ,det gick ju. Kör inte upp någon mer flaska bättre att du kontaktar mig och min fru om du är kåt.

• Anonym (.........)

var det inte bara som gjorde att den fastnade? eller du hade inte flaskhalsen före in i fittan?

• Anonym (.........)
    Anonym (.........) skrev 2013-07-26 09:40:20 följande:
    var det inte bara som gjorde att den fastnade? eller du hade inte flaskhalsen före in i fittan?
    vakumet som gjorde det
  • Anonym (Fanken)
    Anonym (.........) skrev 2013-07-26 09:40:20 följande:
    Det var inte i fittan Skäms Jättepinsamt
  • carlf
    Anonym (Fanken) skrev 2013-07-26 09:57:46 följande:
    Det var inte i fittan Skäms Jättepinsamt
    haha, jo det förstår jag. är smärtan kvar? var den större än nått onormalt du brukar onanera med?
  • Anonym (Fanken)
    carlf skrev 2013-07-26 10:00:00 följande:
    haha, jo det förstår jag. är smärtan kvar? var den större än nått onormalt du brukar onanera med?
    Ja, det gör ont.... Fast blöder inte mer...

Jo, brukar inte använda flaskor  
  • carlf
    Anonym (Fanken) skrev 2013-07-26 10:03:55 följande:
    Ja, det gör ont.... Fast blöder inte mer...

Jo, brukar inte använda flaskor  
    första o sista gången med en flaska hoppas jag;)
     men smärtan nu är det inte lite av kramp, efter att du blivigt lite extra utspänd o att dina reflexer har knipigt extra hårt om flaskan när du fick panik? 

du får ha sex med din kille istället för med flaskor;)
  • Anonym (Fanken)
    carlf skrev 2013-07-26 10:10:51 följande:
    första o sista gången med en flaska hoppas jag;)
     men smärtan nu är det inte lite av kramp, efter att du blivigt lite extra utspänd o att dina reflexer har knipigt extra hårt om flaskan när du fick panik? 

du får ha sex med din kille istället för med flaskor;)
    Har ingen kille dock, men nog sista gången med flaska 
  • carlf
    Anonym (Fanken) skrev 2013-07-26 10:14:40 följande:
    Har ingen kille dock, men nog sista gången med flaska 
    aha, ja då får du höra av dig när du är sugen o morgon kåt nästa gång, ja o när smärtan har lagt sig;)
  • Anonym (olle)

Du får köpa sexleksaker du kan stoppa
    upp i håletDrömmer 

• Anonym (trekant)

Du får kontakta mig nästa gång .min man o jag vill ha en trekant med en fin tjej och min man har en jätte skön kuk du kommer inte att ångra dig det kan jag lova.....

• Göteborgskillen2101

hahha hör av dig här nästa gång istället för att hitta på såna dumheter ;) hur är det nu några dagar efter? 

Svar på tråden Fastnade!!!!