''kanske'' ett par?!
Okej nu är det såhär att min sambo har en son på 6 år. Som han på senaste tiden gör precis ALLT för. Han låter ungen bestämma och han tycker att jag tar för mycket av hans uppmärksamhet när Tom är med (vi kallar ungen Tom). Men det förstår jag inte, jag kommer ut ibland och frågar vad vill ni ha för mat blablabla och slavar för dom! Nu tycker min sambo att vi ska ha seperata hem så han kan vara MER med Tom.
Jag säger att Tom kanske får fel uppfattning eftersom vi är med varandra men sen träffas vi inte helt plötsligt? Är inte det förvirrande?
Nej för jag måste se det ur Toms synvinkel, att nu ska jag inte träffa barnet för vi ''kanske'' inte kommer va tillsammans hela tiden och kanske, kanske, kanske! Vi har varit tillsammans i snart ett år och jag har träffat Tom väldigt mycket. Men nu helt plötsligt ska vi ha SEPERATA hem?! JAG FATTAR INTE
Är det nån som har varit med om nåt liknande?
Jag vill inte ha nåt kanske i förhållandet? Det känns ju fel att gå runt o tänka aa vi kan göra det KANSKE om vi är tillsammans då?!
En till sak som jag vill dra upp är att jag har sån otrolig barnlängtan! Jag blir skengravid varje månad typ. Men min sambo vill inte ha barn ännu för Tom mår inte bra. Hans ex har precis fått en dotter som är skitsöt. Och Tom berättar att han leker med sin syster hela tiden o dom har roligt men inte ur min sambos vinkel, då är det så att det nya barnet får all uppmärksamhet och Tom lämnas utanför så han måste vara där hela tiden. Så han vill vänta tills Tom blir äldre.. Tills han blir 10. 4 ÅR?!?! 4 år måste jag vänta med att få en liten bebis för han redan har en son. Varför kan det inte funka med att jag får ett barn? Nä juste för 6 åringen är DEPRIMERAD och MÅR DÅLIGT. En 6åring?! Tom ljuger mycket också och nu tror jag att han börja lura i min sambo att Toms mamma slår honom o grejer men han får inte säga till nån, absolut inte till mamma. vilket jag nästan vet att han ljuger om (tro mig bara den här ungen kan komma o säga att han har varit med i krig och förklara hur allting gick till, detaljerat.)
Åhh gud.. nu har jag fått skriva av mig lite.