• vaniljkaka

Får man sätta in badkar i hyreslägenhet?

Hej! Jag bor i hyreslägenhet , och vill sätta in badkar! Det har varit badkar i badrummet innan men de tas ju bort för det är tydligen ''ute'' med badkar. Så jag undrar om ni tror man får sätta in själv? 

• Svar på tråden Får man sätta in badkar i hyreslägenhet?
  • Kjellgren

Kan du sätta in det utan att göra åverkan på badrummet så är det inga problem. Räkna med att du får ta bort det när du flyttar bara.

• Apelsiner

Är väl enklast att få svar av hyresvärden. Han/hon kanske tillomed har ett badkar till din lägenhet som du kan sätta in. Så var det i mitt fall, ringde och frågade. En vecka senare kunde jag ta mina bubbelbad

• Severus

StockholmsHem fixar badkar om man vill. Kostade mig inget att få ett sprillans badkar.
    Ett helt vanligt alltså:)

• vaniljkaka

Åh tack för era svar! Det är bättre att man köper eget och sätter in än att hyresvärden sätter in för då får man betala varje månad för de typ, så är de iaf här jag bor.
    Har en liten bebis och tänkte kan va kul för henne med badkar när hon blir äldre :) sen älskar jag att bada.  
    Någon som vet hur mkt badkar kostar? typ de billigaste xd 

• Omogen citron

Prata med hyresvärden. Det är säkrast så att du slipper oförutsedda utgifter.

Svar på tråden Får man sätta in badkar i hyreslägenhet?