vilka försäkringsbolag har bilbarnstolar
babyskydd
och vad kostar de att hyra, ringde nyss vårat försäkringsbolag folksam och dom hade inte de längre
hur är de med barnibil.se?
babyskydd
och vad kostar de att hyra, ringde nyss vårat försäkringsbolag folksam och dom hade inte de längre
hur är de med barnibil.se?
jag annvänder mig utav if försäkring tycker dom e bra
är ute efter att hyra babyskydd vad kostar de tro?
hade ju varit smidigast att ha folksam där vi har allt annat typ
Jag hyrde babyskyddet hos en vanlig babyaffär.
Är inte IF krångliga att ha och göra med? Hade dem på en försäkring och det var inte kul....
Vi har hyrt av Barnens hus för 500:- (märket Akta) och sedan får man 100:- när man lämnar tillbaka den. Vi tyckte det var jättebra, fick dessutom en med solskydd eftersom det fanns inne. Man får hyra den i 8 mån men eftersom vi nu fick en prematurbebis så får man ha den ytterligare 2 månader.
rosy
500 kr i månaden eller för 8 månader?
Jag tycker att det IF har är jättebra med haken är att man måste ha bilförsäkring hos dom för att få toppenerbjudande dvs typ 70kr/mån (minns inte summa) och kan byta bilstol efter barnet dvs från nyfödda tills barnet är ca 4 år gammal o sen kan man få behålla den sista.
Vi ska köpa eller hyra någonstans om v i hitta en bra som passa oss!
kajak
att hyra ifrån if är alltså inte så smart
ah får prata med gubben här hemma hur vi ska göra, februarilönen, vi måste ha en bilbarnstol
Här har jag kollat lite, inte ringt och frågat då men ändå...
www.ntf.se/konsument/barnibil/default25281.asp
Sen finns det ju att hyra på en del sjukhus vet jag, har en kompis som fick hyra ett skydd på Näl. Kostade väl 400:- för 8-9 månader och då fick dom 100:- när dom lämnade tillbax det. Alltså kan det ju vara värt att kolla med "sitt" sjukhus där man tänkt föda
åh tack alqan
dom tänkte jag inte ens på men de är babyproffsen vi ska prata med då såg jag!