• Änglatuss

vilka försäkringsbolag har bilbarnstolar

babyskydd
    och vad kostar de att hyra, ringde nyss vårat försäkringsbolag folksam och dom hade inte de längre

hur är de med barnibil.se?

• Svar på tråden vilka försäkringsbolag har bilbarnstolar
  • neffi

jag annvänder mig utav if försäkring tycker dom e bra

• Änglatuss

är ute efter att hyra babyskydd vad kostar de tro?
    hade ju varit smidigast att ha folksam där vi har allt annat typ

• Carro1978

Jag hyrde babyskyddet hos en vanlig babyaffär.

Är inte IF krångliga att ha och göra med? Hade dem på en försäkring och det var inte kul....

• Rozy

Vi har hyrt av Barnens hus för 500:- (märket Akta) och sedan får man 100:- när man lämnar tillbaka den. Vi tyckte det var jättebra, fick dessutom en med solskydd eftersom det fanns inne. Man får hyra den i 8 mån men eftersom vi nu fick en prematurbebis så får man ha den ytterligare 2 månader.

• Änglatuss

rosy

500 kr i månaden eller för 8 månader?

• Kajak

Jag tycker att det IF har är jättebra med haken är att man måste ha bilförsäkring hos dom för att få toppenerbjudande dvs typ 70kr/mån (minns inte summa) och kan byta bilstol efter barnet dvs från nyfödda tills barnet är ca 4 år gammal o sen kan man få behålla den sista.

Vi ska köpa eller hyra någonstans om v i hitta en bra som passa oss!

• Änglatuss

kajak

att hyra ifrån if är alltså inte så smart
    ah får prata med gubben här hemma hur vi ska göra, februarilönen, vi måste ha en bilbarnstol

• Alcarinque

Här har jag kollat lite, inte ringt och frågat då men ändå...
    www.ntf.se/konsument/barnibil/default25281.asp

Sen finns det ju att hyra på en del sjukhus vet jag, har en kompis som fick hyra ett skydd på Näl. Kostade väl 400:- för 8-9 månader och då fick dom 100:- när dom lämnade tillbax det. Alltså kan det ju vara värt att kolla med "sitt" sjukhus där man tänkt föda

• Änglatuss

åh tack alqan

dom tänkte jag inte ens på men de är babyproffsen vi ska prata med då såg jag!

Svar på tråden vilka försäkringsbolag har bilbarnstolar