• Anonym (ångest)

Killar förstör mig på insidan.

Jag mår så jävla dåligt. På bara ett år har jag dejtat 10 killar vart av 7 stycken har jag legat med. Jag ångrar att jag finns och att jag har legat med dessa människor. Blivit så himla sårad varje gång någon har dissat eller sagt att dom inte vill ha ett förhållande osv med mig. 

Jag har svårt att lita på killar vilket leder till att allt blir drama och jag får ångest. Jag gråter väldigt ofta nu tack vare att mitt psyke är på botten. Har en kille dissat mig letar jag efter en ny för att komma över han snabbare. Tar oftast sex till hjälp för det hjälper för strunden att inte tänka på den föregående killen.

Detta har blivit ett mönster för mig och det är svårt att ta sig ut det. Jobba på självkänsla vet jag inte ens hur man gör för min självkänsla finns inte.

Vad ska jag göra? :( 

• Svar på tråden Killar förstör mig på insidan.
  • Respekt

Sluta dejta, o sluta hoppa i säng med killar.
    Du är inte redo för ett förhållande, o eftersom ditt handlande ger dig ångest så bryt mönstret genom att sluta med det du gör 

• Anonym (Terapi)

Känn ingen skuld för du har inte gjort något som är fel eller fult vad än andra skriver här!

Problemet är att din självkänsla och din förmåga att knyta an till andra människor tror jag. Sök en terapeut som kan hjälpa dig att förstå detta bättre och hitta strategier för hur du ska hantera relationer i framtiden. Du kan gå hjälp via vårdcentralens kurator.

Kram! 

• Respekt
    Anonym (Terapi) skrev 2013-07-26 23:00:30 följande:
    Känn ingen skuld för du har inte gjort något som är fel eller fult vad än andra skriver här!

Ingen har väl sagt att det är fult, men fel måste det väl vara när hon mår dåligt o får ångest över de hon gör.

Eller lindas allt in bomull nuförtiden.

Dvs man kan göra vad som helst, men aldrig ta  ett eget ansvar för det    
  • Anonym (Terapi)
    Respekt skrev 2013-07-26 23:07:56 följande:

Ingen har väl sagt att det är fult, men fel måste det väl vara när hon mår dåligt o får ångest över de hon gör.

Eller lindas allt in bomull nuförtiden.

Dvs man kan göra vad som helst, men aldrig ta  ett eget ansvar för det    
    Kolla svaret ovanför ditt. Det är ingen synd eller fult att ha sex med flera. Inte ens för en kvinna. Ts problem är ett annat. Hon behöver inga moralpredikningar. Hon behöver få stöd i att utveckla ett nytt sätt att hantera relationer. Inga fördömanden. Hon har inte skadat någon annan.
  • Respekt
    Anonym (Terapi) skrev 2013-07-26 23:11:02 följande:
    Kolla svaret ovanför ditt. Det är ingen synd eller fult att ha sex med flera. Inte ens för en kvinna. Ts problem är ett annat. Hon behöver inga moralpredikningar. Hon behöver få stöd i att utveckla ett nytt sätt att hantera relationer. Inga fördömanden. Hon har inte skadat någon annan.

Bara sig själv
  • Anonym (a)

Även om du är trygg med detta mönster som får dig i efterhand att må dåligt så e det dags att bryta det. Gör dig oberoende av at ha nån å jobba med dig själv å saker i din vardag. Ge dig själv mål å försök uppnå ett efter ett. Trygg å nöjd med jobb, finn vänner som får dig att må bra å nöjd med vem du är. Bygg dig självständig å se en kille som ett plus å intr ett måste. Sällan man finner en stabil kille som ostabil själv.

• Anonym (jahopp)

Sluta dejta och ligg med killar hela tiden till och börja med.. Jobba med dig själv och försök hitta lycka i ditt liv utan en kille.

• Respekt
    Anonym (jahopp) skrev 2013-07-27 23:48:47 följande:
    Sluta dejta och ligg med killar hela tiden till och börja med.. Jobba med dig själv och försök hitta lycka i ditt liv utan en kille.
Svar på tråden Killar förstör mig på insidan.