• Anonym (Tjejen)

Blir killar osäkra i snygga tjejers närvaro?

Tycker mig se att ofta så blir killar och män osäkra i snygga tjejers närvaro.
    När de är i killars eller mindre attraktiva tjejers närhet så tycker jag att de uppför sig mera avslappnat.
    Tycker inte ni andra att det stämmer?

Är själv en snygg tjej och blir så ledsen när en ganska självsäker kille blir osäker och annorlunda i mitt sällskap.
    Ofta blir jag inte betrodd när jag säger att jag skulle vilja lära känna honom bättre.
    Han tvivlar eftersom jag kan få vem jag vill.
    När vi väl umgås eller dejtar lyfter han mig på silverfat, dyrkar marken jag går på och tappar helt bort sin personlighet. Jag får bestämma allt och jag måste hela tiden övertyga honom att jag gör det av fri vilja. 
    Visst kan man få många killar på kroken när man ser bra ut men ofta slutar det med att man blir illa behandlad eller sviken. Sådant gör oss snyggisar olyckliga eftersom vi också vill känna oss trygga.
    Till slut blir det avtändande att killen blir så osäker och man tappat till slut intresset som förut fanns där.

De killar som inte tappar bort sig själva är oftast charmörer och casanovor och de har man råkat ut för förr och vet att det kommer att sluta olyckligt.      

Vad har ni andra för erfarenheter? 

• Svar på tråden Blir killar osäkra i snygga tjejers närvaro?
  • Zizzy Zimsson
    Anonym (Tjejen) skrev 2013-07-27 13:11:30 följande:
    Blir killar osäkra i snygga tjejers närvaro?
    Det finns ungefär 3,5 miljarder killar vilket innebär att det teoretiskt finns 3,5 miljarder olika sätt för dessa grabbar att reagera i snygga tjejers närvaro.

Vissa blir osäkra, vissa inte, vissa blir sugna på chokladglass. 
  • Anonym (Jag)
    Zizzy Zimsson skrev 2013-07-27 13:21:54 följande:
    Det finns ungefär 3,5 miljarder killar vilket innebär att det teoretiskt finns 3,5 miljarder olika sätt för dessa grabbar att reagera i snygga tjejers närvaro.

Vissa blir osäkra, vissa inte, vissa blir sugna på chokladglass. 
    Och vissa är gay och kan inte bry sig mindre...
  • Tealhawk

Pratade faktiskt om det där igår med 3 st killar. De tyckte alla att det var svårare att prata med en riktigt snygg tjej än med en medelsnygg. Jag vet inte hur mycket smink du använder men om du redan är snygg i grunden kanske du kan köra en naturlig look för att inte skrämma iväg folk. En annan sak killarna var överens om igår var att översminkad tjej = endast till för att få omkull.

These are not the droids you're looking for
  • Anonym (Vanlig man)

För att svara på rubriken: Nej.

Nu har jag aldrig dejtat en riktigt snygg tjej så hur jag skulle bete mig då kan jag inte svara på. När jag i något annat sammanhang träffar på en riktigt snygg tjej så beter jag mig helt normalt och har inga problem att prata med henne om vad som helst. Detta beror på att jag från början vet att hon inte skulle kunna tänkas se på mig som en möjlig partner och därför ser jag inte henne som en möjlig partner och det gör att jag ser på henne som jag skulle se på en random kille vilken jag ju inte heller ser som en möjlig partner.

• Anonym (Tjejen)
    Tealhawk skrev 2013-07-27 13:25:21 följande:
    Pratade faktiskt om det där igår med 3 st killar. De tyckte alla att det var svårare att prata med en riktigt snygg tjej än med en medelsnygg. Jag vet inte hur mycket smink du använder men om du redan är snygg i grunden kanske du kan köra en naturlig look för att inte skrämma iväg folk. En annan sak killarna var överens om igår var att översminkad tjej = endast till för att få omkull.

Varför tyckte de att det var svårare?
    Är de för att de kommer av sig eller för att de vill göra gott intryck och blir därför nervösa? 
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Vanlig man) skrev 2013-07-27 19:12:14 följande:
    För att svara på rubriken: Nej.

Nu har jag aldrig dejtat en riktigt snygg tjej så hur jag skulle bete mig då kan jag inte svara på. När jag i något annat sammanhang träffar på en riktigt snygg tjej så beter jag mig helt normalt och har inga problem att prata med henne om vad som helst. Detta beror på att jag från början vet att hon inte skulle kunna tänkas se på mig som en möjlig partner och därför ser jag inte henne som en möjlig partner och det gör att jag ser på henne som jag skulle se på en random kille vilken jag ju inte heller ser som en möjlig partner.

Okej men spanar du in henne lite extra för att hon är snygg?
  • Anonym (donna juanita)

En del tjejer som är snygga vet inte bara om det, de spelar dessutom på sin snygghet. Kanske är de själva casanovor och charmörer och då tycker jag själv att det ibland är svårt att inte bli osäker

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (donna juanita) skrev 2013-07-27 23:27:54 följande:
    En del tjejer som är snygga vet inte bara om det, de spelar dessutom på sin snygghet. Kanske är de själva casanovor och charmörer och då tycker jag själv att det ibland är svårt att inte bli osäker

Menar du att de kan bli lite flirtiga och i så fall vet inte du om de menar det?
  • Anonym (,,,)
    Anonym (Tjejen) skrev 2013-07-27 13:11:30 följande:
    Tycker mig se att ofta så blir killar och män osäkra i snygga tjejers närvaro.
    När de är i killars eller mindre attraktiva tjejers närhet så tycker jag att de uppför sig mera avslappnat.
    Tycker inte ni andra att det stämmer?

Är själv en snygg tjej och blir så ledsen när en ganska självsäker kille blir osäker och annorlunda i mitt sällskap.
    Ofta blir jag inte betrodd när jag säger att jag skulle vilja lära känna honom bättre.
    Han tvivlar eftersom jag kan få vem jag vill.
    När vi väl umgås eller dejtar lyfter han mig på silverfat, dyrkar marken jag går på och tappar helt bort sin personlighet. Jag får bestämma allt och jag måste hela tiden övertyga honom att jag gör det av fri vilja. 
    Visst kan man få många killar på kroken när man ser bra ut men ofta slutar det med att man blir illa behandlad eller sviken. Sådant gör oss snyggisar olyckliga eftersom vi också vill känna oss trygga.
    Till slut blir det avtändande att killen blir så osäker och man tappat till slut intresset som förut fanns där.

De killar som inte tappar bort sig själva är oftast charmörer och casanovor och de har man råkat ut för förr och vet att det kommer att sluta olyckligt.      

Vad har ni andra för erfarenheter? 
    Håller helt med dig om allt
  • Anonym (donna juanita)
    Anonym (Tjejen) skrev 2013-07-27 23:42:27 följande:
    Menar du att de kan bli lite flirtiga och i så fall vet inte du om de menar det?

Min erfarenhet är att det finns en del som gör vad som helst för att få en kille intresserad utan att de menar något med det. Och självklart påverkas jag av en sådan uppvaktning även om jag vet att det är en donna juanita eller om det är en casanova eller om hon bara behöver uppmärksamheten. Så min osäkerhet kommer av situationen. Sen har det hänt att en mycket vacker fd modell fallit för mig, men eftersom den kvinnan inte spelade på sin kvinnlighet på det sättet en del andra gör så fanns det ingen osäkerhet med där. Iofs var jag inte intresserad även om hon var otroligt tilldragande, trevlig och vacker. Jag kände henne i flera år genom mitt jobb. Så för mig handlar osäkerheten inte omhur snygg en kvinna/tjej är. Det handlar om vilket spel hon spelar, om hon nu gör det.
  • gasoline

Problematiken jag stött på är mer att snygg tjejerna ser sig ett huvud högre och är bättre än dom mer alldagliga, hur når man in till sådana? Du kan vara för mig hur snygg som helst men det som verkligen kan göra mig svag är kemi, svårt att förklara men finns den då blir jag som en liten mus Men silverfat hamnar aldrig tjejerna på, tjejen får minsann kämpa lite för att jag ska släppa till

Blir inte osäker för att någon är snygg.

• Anonym (Vanlig man)
    Anonym (Tjejen) skrev 2013-07-27 23:17:19 följande:

Okej men spanar du in henne lite extra för att hon är snygg?
    Nej, men min uppfattning om hur snygg någon är påverkas i väldigt hög grad av hur trevlig personen i fråga är och inte för att vara taskig men jag utgår från att kvinnor som objektivt är väldigt attraktiva inte är speciellt sympatiska. Om jag skulle prata med dig och du visar dig vara väldigt trevlig så skulle jag tycka att du blev snygg och börja spana på dig, men det händer även om jag pratar med någon som inte är så snygg objektivt sett men som visar sig vara trevlig.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (donna juanita) skrev 2013-07-27 23:53:24 följande:

Min erfarenhet är att det finns en del som gör vad som helst för att få en kille intresserad utan att de menar något med det. Och självklart påverkas jag av en sådan uppvaktning även om jag vet att det är en donna juanita eller om det är en casanova eller om hon bara behöver uppmärksamheten. Så min osäkerhet kommer av situationen. Sen har det hänt att en mycket vacker fd modell fallit för mig, men eftersom den kvinnan inte spelade på sin kvinnlighet på det sättet en del andra gör så fanns det ingen osäkerhet med där. Iofs var jag inte intresserad även om hon var otroligt tilldragande, trevlig och vacker. Jag kände henne i flera år genom mitt jobb. Så för mig handlar osäkerheten inte omhur snygg en kvinna/tjej är. Det handlar om vilket spel hon spelar, om hon nu gör det.

Men tror du inte att mindre attraktiva tjejer spelar ett spel ibland lika mycket?

Vad tror du en snygg tjej skulle vilja med att få en kille intresserad av henne för att inte mena något med det?
    Skulle det kanske vara en baktanke om att få bli bjuden på något? 
  • Redaction

Jag är ointresserad av snygga kvinnor, jag vill ha en vacker kvinna

It is always by way of pain one arrives at pleasure
  • Anonym (donna juanita)
    Anonym (Tjejen) skrev 2013-07-28 00:03:29 följande:
    Men tror du inte att mindre attraktiva tjejer spelar ett spel ibland lika mycket? Vad tror du en snygg tjej skulle vilja med att få en kille intresserad av henne för att inte mena något med det? Skulle det kanske vara en baktanke om att få bli bjuden på något? 

Säkert finns det alla sorter som spelar spel sv något slag, en del gör det omedvetet, andra medvetet, några mer o några mindre............. Själva poängen är att om en snygg, attraktiv tjej spelar ett spel och jag ännu inte förstått det fast jag märkt det för att det är något som inte stämmer så blir jag osäker....... Det blir en dubbelhet eftersom de flesta spel inte lockar mig oavsett hur snygg hon skulle vara....... En donna juanita som försökte få mig intresserad under något års tid med ökad intensitet - till slut i desperation (?) strök hon sina bröst mot mig för att försöka få mig intresserad. Det var först då hon gav upp och vågade visa sin sårbarhet och vem hon var som jag intresserade mig för henne. Trots att jag visste att det från hennes sida bara handlade om att hon behövde veta att hon kunde få mig på fall. Det var fler sårade offer hon lämnat bakom sig.......jag bryr mig inte så mycket om vilken baktanke någon kan tänkas ha, om det finns ett ömsesidigt intresse bjuder jag gärna- har kallats sugardaddy förr, annars är jag mest likgiltig om det bara är ett spel
  • Anonym (Bra)
    Anonym (donna juanita) skrev 2013-07-27 23:27:54 följande:

Kanske är de själva casanovor och charmörer och då tycker jag själv att det ibland är svårt att inte bli osäker

Antar att tjejerna har en hög social kompetens 
  • Anonym (kaffedraken)

Nej. Jag är ointressant för tjejer, så det är ingen idé att tänka så. Bara att undvika dom, gå ur deras väg.

Svar på tråden Blir killar osäkra i snygga tjejers närvaro?