Han är omättlig
Mitt problem kanske är andras dem men vad vet jag.
Min kille vill ha sex varje dag, eller minst varannan men han förstår inte att jag varken har energi, orken eller ens den starka lusten.
Jag har inget problem att vara utan en två månader ochtrivs bra med det men han blir grinig, lättirriterad och sitter tyst framför datorn och bara muttrar nått tyst vid tilltal så händer jag har sex bara för att få en normal dag.
Grejen är att jag jobbar 12 h ständigt natt med dementa samt palliativa människor som är väldigt krävande. Visst älskar jag mitt jobb men att då komma hem och veta att man även har kravet på uppfinningsrik, varierad sex hängande över sig gör mig bara less för att slippa en sur sambo.
Jag har försökt förklara att jag orkar verkligen inte men det får inte ini honom.
Han får det att låta som om jag är den enda i världen som inte vill ha sex så ofta, som är trött efter ansträngande nätter. Samtidigt som vi har småbarn jag vill orka med den korta tiden man träffar dom.
Jan refererar hela tiden till folk som har sex varje dag och förstår inte att jag är en annan individ, att jag är inte 16 längre och arbetslös som har orken och lusten sim då
Eller är jag så annorlunda som han säger?