Vilket gym föredrar du
Skriv gärna också varför du valt gymmet.
Skriv gärna också varför du valt gymmet.
Hemma"gym" all the way. Måste jag gymma någon annan stans så blir det på kommunala gymmet/badhuset...
"Måste" svara Nordic Club då det är det första gym jag någonsin varit på och det är helt okej. ^^ Gymmar med en vän på kvällarna när det inte är så mycket folk, hon rekommenderade då Friskis och Svettis i just vår stad failade hårt då hon skulle byta till dem efter att ha flyttat.
Fitness24 seven
Dygnet runtöppet, "tjejgymsdel", ett kort gäller på alla deras gym i landet. Bra pris!!
Motiva!
SATS här i stan är snorktrattar, där sätter jag inte min fot igen. Orka bli glodd snett på av en 18-årig bimbo och fy vad dåligt att man inte kan gå på SATS- gym i andra städer om man har ett jobb där man reser, utan att betala genom näsan...
Som väl är har ett oberoende gym öppnat "ute i byn" där alla snackar med alla, både trevligare och billigare.
Hm,vet inte om Sportlife ändrat namn? Sportlife fanns inte med i listan nämligen....
Det närmsta.
Curves
Sats, visserligen inte tränat så länge där. Men väldigt fräscht och bra upplägg.
Jag tränar på Fitness24Seven. Det jag tycker är bra är först och främst priset, men också att det finns tjejgym. Gillar även att det finns solarium på vissa anläggningar, och är man medlem så kan man träna över hela landet utan extra kostnad. Plus att det är öppen dygnet runt.
Det negativa? Tja, inte alltid personal där. Jämför jag med sats där jag tränade tidigare så får man ingen hjälp med att lägga upp träningsprogram. Tycker även det är synd att inte alla anläggningar har gruppträning.
Men jag pröjsar 69:-/mån (eller var det 79 ) jämfört mot sats där jag skulle få pröjsa över 400:- för att träna på EN anläggning.
Sats av den enkla anledningen att det ligger bra geografiskt för mig. Annars hade jag nog valt något som har ett större utbud av koreograferad dans.
Sats! Och Bålsta är de bästa/trevligaste av de sats jag testat.
Atlet / lyftar - klubb är ju da shit. Bästa nånsin. Ångrar att jag inte började på ett sånt stället. Istället var jag dum och harvade på "normala" gym under många år. Helt bortkastat.
Sats, eftersom jag har ett center väldigt nära jobbet så jag hinner träna på lunchen. Sen har jag ett medlemsskap som innebär att jag kan träna på vilket center jag vill och har ett nära där jag bor där jag tränar när jag är ledig.
SATS. Av det enkla skälet att det ligger i närheten av jobbet och så finns det en anläggning i närområdet där vi bor.
Gillar Fitness24Seven av den enkla anledningen att de har öppet dygnet runt vilket är perfekt för mig som är pigg och aktiv på sena kvällar och nätter. Priset är ju ingenting att gnälla över heller. Dessutom det gym som ligger närmast mig.
Sportlife!!!