• Anonym (??)

Viktökning av Lyrica? Är det vanligt?

Har haft Lyrica ett tag och funderar på om det är anledningen till att det har smugit sig på ett par kilon. Nån som upplevt samma?

• Svar på tråden Viktökning av Lyrica? Är det vanligt?
  • Lindsey Egot NO1

Ja den kan ge ökad sug efter mat så man intar mer mat fast man inte tänker på det.

• Anonym (p)
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-07-28 23:12:49 följande:
    Ja den kan ge ökad sug efter mat så man intar mer mat fast man inte tänker på det.
    ja och man blir mer törstig av det och vissa dricker typ mjölk och juice med mycket kalorier, och den sänker ämnesomsättningen litegrann
  • Anonym (??)

Bättre sent än aldrigSkrattande tack för svar. Läste för ett tag sen men glömde svara..

• Anonym (D)

Varför äter du Lyrica?

• Anonym (??)

Har haft dem för huvudvärk som jag haft dagligen i flera månader.

• kenopeno

Kan du inte be doktorn om en annan tablet? Jag får så ont I magen när jag andra äta lyrica. Har haft närstående och varit I kontakt med så många som får gå igenom riktiga helvete pga av denna tablett. Men träffat på så få som blivit informerade av läkarna hur stora problem det är att sluta med dem.

Var rädd om dig {#emotions_dlg.flower} 

• Anonym (??)
    kenopeno skrev 2013-08-23 23:17:07 följande:
    Kan du inte be doktorn om en annan tablet? Jag får så ont I magen när jag andra äta lyrica. Har haft närstående och varit I kontakt med så många som får gå igenom riktiga helvete pga av denna tablett. Men träffat på så få som blivit informerade av läkarna hur stora problem det är att sluta med dem.

Var rädd om dig {#emotions_dlg.flower} 

Tack vad gullig du ärSolig Jo jag har just slutat använda Lyrica. Tyckte jag blev lite rundare om magen och sen hjälpte de inte så värst bra heller. Trappade ner försiktigt och mådde rätt ok, hade nån natt bara som det kändes väldigt knepigt. Förmodligen utsättningssymptom. Får fortsätta med receptfria tabletter i fortsättnigen.
  • kenopeno
    Anonym (??) skrev 2013-08-23 23:25:43 följande:

Tack vad gullig du ärSolig Jo jag har just slutat använda Lyrica. Tyckte jag blev lite rundare om magen och sen hjälpte de inte så värst bra heller. Trappade ner försiktigt och mådde rätt ok, hade nån natt bara som det kändes väldigt knepigt. Förmodligen utsättningssymptom. Får fortsätta med receptfria tabletter i fortsättnigen.

Åh va glad jag blir att höra det Solig Riktigt lycklig!!!!!

Min innersta önskan är att de ska förbjuda denna hemska tablet och vad den gör mot människor.

Du ska skatta dig lycklig att du inte kommit så långt in, så du fick genomgå vad andra fått utstå, när de slutat.

Stort grattis till ditt förståndiga beslut Solig       
  • Anonym (??)
    kenopeno skrev 2013-08-23 23:34:56 följande:

Åh va glad jag blir att höra det Solig Riktigt lycklig!!!!!

Min innersta önskan är att de ska förbjuda denna hemska tablet och vad den gör mot människor.

Du ska skatta dig lycklig att du inte kommit så långt in, så du fick genomgå vad andra fått utstå, när de slutat.

Stort grattis till ditt förståndiga beslut Solig       
    Haha ja jag har nog haft turGlad
Svar på tråden Viktökning av Lyrica? Är det vanligt?