Jag låg med en 17-åring
Igår när jag var ute på krogen blev jag uppraggad av en 17-åring jävligt fräsch, snygg och vältränad kille som kommit in med falskleg. Själv är jag 34, så alltså dubbelt så gammal. Jag brukar alltid bli tagen för att vara mycket yngre än vad jag är, så att han trodde att åldersskillnaden inte var så stor som den egentligen var är jag egentligen inte så förvånad över. Jag däremot trodde att killen ifråga var iaf 23, och eftersom jag var med en 22-åring i vintras tänkte jag att det inte var några större problem. Frågade inte efter hans ålder, men däremot sa jag min egen. Så döm av min förvåning när han efter sexet sa att han är 17...! Herre jävlar, tänkte jag. Han ville ses igen, men jag sa nej eftersom det kändes fel och konstigt.
Men nu kan jag inte låta bli att bli lite irriterad på mig själv som tänker såhär eftersom jag vet att det är vanligt med män som är med väldigt unga tjejer. Så egentligen: varför ska inte jag kunna göra likadant? Vad är det egentligen som gör detta så fel i mångas ögon?