• Anonym (Z)

Jag låg med en 17-åring

Igår när jag var ute på krogen blev jag uppraggad av en 17-åring jävligt fräsch, snygg och vältränad kille som kommit in med falskleg. Själv är jag 34, så alltså dubbelt så gammal. Jag brukar alltid bli tagen för att vara mycket yngre än vad jag är, så att han trodde att åldersskillnaden inte var så stor som den egentligen var är jag egentligen inte så förvånad över. Jag däremot trodde att killen ifråga var iaf 23, och eftersom jag var med en 22-åring i vintras tänkte jag att det inte var några större problem. Frågade inte efter hans ålder, men däremot sa jag min egen. Så döm av min förvåning när han efter sexet sa att han är 17...! Herre jävlar, tänkte jag. Han ville ses igen, men jag sa nej eftersom det kändes fel och konstigt. 

Men nu kan jag inte låta bli att bli lite irriterad på mig själv som tänker såhär eftersom jag vet att det är vanligt med män som är med väldigt unga tjejer. Så egentligen: varför ska inte jag kunna göra likadant? Vad är det egentligen som gör detta så fel i mångas ögon?

• Svar på tråden Jag låg med en 17-åring
  • kakmonstret123

Uppfattar det inte alls som du gör. Tycker snarare det är tvärtom, om en 34-årig man skulle legat med en 17-årig tjej så reagerar människor starkare på det. Jag tycker inte du skall bry dig så mycket om vad människor tycker, vill du träffa honom igen så gör det!

• Anonym (??????)

Du gör ju detta till ett fel som ens skriver ut det häär. Så gör som du vill eller gör det inte alls? Herregud varför ens ifrågasätta, du vet väl ändå själv vad som känns rätt eller fel.

• Anonym (qw)

Varför skulle det vara ett problem. Fortsätt knulla honom.

• Anonym (inte med)

Håller inte med dig om att det ses som okej att en 34årig man har sex med en 17 årig tjej. Hade någon av mina vänner gjort det hade jag nog sagt upp bekantskapen med honom och hade en man i den åldern legat med min dotter när hon är 17 så hade jag sett till att han hade fått besöka tandläkaren och skaffa några nya kronor.

• Anonym (Va?)

Är väl snarare så att en man på 34-årig som har sex med en 17-årig tjej skulle anses nästintill som pedofil.

• Anonym (inte med)
    Anonym (Va?) skrev 2013-07-29 02:22:56 följande:
    Är väl snarare så att en man på 34-årig som har sex med en 17-årig tjej skulle anses nästintill som pedofil.
    Exakt, det tycker jag. Hade en vän till mig haft sex med en 17åring så hade jag undrat vad det var för fel på honom.
  • kakmonstret123
    Anonym (inte med) skrev 2013-07-29 02:27:46 följande:
    Exakt, det tycker jag. Hade en vän till mig haft sex med en 17åring så hade jag undrat vad det var för fel på honom.
    Varför då? Känner du många prepubertala 17-åringar? :O
  • Anonym (inte med)
    kakmonstret123 skrev 2013-07-29 02:29:47 följande:
    Varför då? Känner du många prepubertala 17-åringar? :O
    För att det inte är okej. En vuxen man bör tänka sig för innan han gör såna saker.
  • kakmonstret123
    Anonym (inte med) skrev 2013-07-29 02:31:36 följande:
    För att det inte är okej. En vuxen man bör tänka sig för innan han gör såna saker.
    Men vad har det med pedofili att göra? Och varför bör han tänka sig för? Vad är det i ömsesidig sex som inte är okej, menar du?
  • Anonym (inte med)
    kakmonstret123 skrev 2013-07-29 02:34:03 följande:
    Men vad har det med pedofili att göra? Och varför bör han tänka sig för? Vad är det i ömsesidig sex som inte är okej, menar du?
    En 17åring är inte riktigt vuxen, det är lätt att den vuxna utnyttjar 17åringen och pressar henne eftersom hon antagligen inte är lika erfaren. Att säga att ömsesidigt sex alltid är okej blir fel, det kan mycket väl hända att en 14åring vill ha sex med en vuxen man och där är vi nog båda överens om att det är fel.
Svar på tråden Jag låg med en 17-åring