• Anonym (Ärligt talat)

Handen på hjärtat: Sexuellt med syskon

Jag kom att minnas något från när jag var ett litet barn och nästan förträngt det helt. 
    Det mest förbjudna ämnet att prata om någonsin.
    Så jag kunde inte motstå att fråga mina vänner om de gjort något liknande är det var små.  
    Alla tre svarade till min förvåning ja. De hade utfört sexuella handlingar med en eller flera syskon när de varit små.

Är det normalt? äckligt och oförståeligt.  Men utifrån mitt perspektiv så verkar det ju vanligt. 
    Så handen på hjärtat; Har ni gjort det? ja eller nej.

Nu snackar vi en ålder mellan 3-10 år.  

• Svar på tråden Handen på hjärtat: Sexuellt med syskon
  • Fia 28

Nope. Kanske annorlunda om det är syskon av olika kön eller något.

• Anonym (r)

Nej men med två av grannarna när vi var typ 8.

• Rebecka47

Leka Doktor har nog många gjort. Med jämnåriga grannkompisen och hennes bror ja... men inte med mina mycket äldre syskon. Däremot tror jag det är ovanligt att man var medveten om att det var något sexuellt eftersom man mer var nyfiken och ville titta närmare...

• Anonym (no way)

Nej, det har jag itne. Ingen jag känner som gjort det heller för den delen, känns inte alls normalt ärligt talat. 

• Masken84

Inte med syskon men tror alla barn mer eller mindre har lekt "doktor" eller liknande på dagis, kompisar grannar då de är väldigt nyfikna på andras könsorgan osv.

• TS35

Det är vanligt att barn experimenterar sexuellt, även med syskon. Men det betyder ju naturligtvis inte att de tänder på sina syskon eller att det har att göra med riktig incest.

• Anonym (jodå)

Jodå, brorsan och jag provade att runka lite åt varandra för att se om det kändes annorlunda än att göra det själv. 
    Vi kände väl till att den andra onanerade och såg det bara som ett praktiskt sätt att undersöka hur det är med en annan persons hand några år innan vi var gammal nog att skaffa flickvänner. 

• Loriyana

Jag har fem syskon och vi har aldrig någonsin tafsat på varandra på något sätt, eller ens pratat om sex. Däremot hade jag en kompis som hade fyra syskon och de tafsade på varandra. Men deras pappa konsumerade porr i stor mängd så jag misstänker att de fick "inspiration" därifrån. Pappan var inte direkt diskret i sitt porr-tittande.

Svar på tråden Handen på hjärtat: Sexuellt med syskon