• Anonym (TS)

OMRÖSTNING: Tänder du på bilder av könsorgan?

OMRÖSTNING: Tänder du på bilder av könsorgan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden OMRÖSTNING: Tänder du på bilder av könsorgan?
  • IsDimma

Jag kan bli det om jag har en relation till mannen vars kuk det är. Annars kan jag på sin höjd se en vacker kuk men att jag skulle tända på den känns inte troligt nej.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Mamori

Om jag tycker att personen i fråga är attraktiv så ja, annars nej. Aldrig av att bara se en bild om jag inte vet hur resten av personen ser ut. Hur röstar man då?

• Thespanker

En uppfläkt fitta på bild gör mig bara äcklad.. Däremot en helbild på en vacker kvinna utan närbilder, mycket upphetsande.

• Med Lem

Det blir ju bäst om man ser mer än bara könsorganet, ett tydligt återgivet fuktigt sköte på en kvinna som verkar trivas är upphetsande.

• Anonym (:))

En fin kuk/fitta kan absolut tända mig. Blir tom tänd av min egen fitta... :P

• Anonym (Ja!)

Kvinnors kön är helt fantastiska.
    Alla små detaljer som är så olika från kvinna till kvinna.
    De oansenliga små skötena med läpparna väl slutna.
    De till en början ganska subtila förändringarna när hon blir upphetsad
    Jag tänder enormt på att  smeka den och se den öppna sig för mig.
    Se läpparna fyllas av blod och bli rödare, knoppen svullna och slidan fuktas och öppna sig.
    Ja, jag tänder absolut på att titta på fittor, även på bild.
    I rätt situation kan en bild på en hård kuk också vara sexig men egentligen bara som komplement till en vacker fitta.

• TheTrader

Det låter en aning primitivt men det blir jag nog. Kan faktiskt skratta åt mig själv när jag märker att jag går igång på en tjejs bara bröst i en tidning. 

Jag tror att det där är naturligt, det är liksom så vi är skapade. Svårt att jobba emot hormoner. 

• Nesp

Jag tillhör visst minoriteten kvinnor som tänder på porr rent visuellt.
    Både kukar och fittor på bild kan tända mig. 

• Anonym (sugpropp)
    Anonym (:)) skrev 2013-07-31 10:34:36 följande:
    En fin kuk/fitta kan absolut tända mig. Blir tom tänd av min egen fitta... :P
Svar på tråden OMRÖSTNING: Tänder du på bilder av könsorgan?