• MiaEnzi

Vad är det som händer???

Jag och min sambo vill ge min son Lukas snart 7 år ett syskon. Vi har försökt ett par gånger men de fäster sej inte riktigt. från mensens förstasta dag tills de är dags nästa gång är det 26 dagar. Jag skulle ha haft min mens den 26.e denna månad alltså 26/7. men den ville inte dyka upp och inte 27.e el 28.e så då var det dags för gravtest tyckte min sambo så de gjorde vi men de visade negativt =(  men sent på eftermiddagen den 29.e kom det som en tjock i genomskinlig flytning och lite lite ljust blod. Jag bröt ihop och blev gör ledsen. Men senare den kvällen hade den försvunnit. Nu kommer det bara lite lite ljust blod när jag kissar men inget i trosorna ??? Va blir det? är det mensen som spökar el kan jag möjligtvis vara gravid??

Någon som varit med om liknande? 

• Svar på tråden Vad är det som händer???
  • mysan83

Mensen kan ju krångla när du hela tiden tänker på om du ska bli/är gravid.. Ta ett test om några dagar.

• Griseknoen35

Så där var det under min första graviditet med mensen. Den första mensen var som du beskrev och då trodde jag bara att mensen var konstig men den uteblev månaden efter och då tig jag ett test som var positivt. Testa igen om ett par dagar och se annars kanske det är för att du så gärna vill vara gravid?

Svar på tråden Vad är det som händer???