Barnvagn från jysk?
Jo jag såg en barnvagn i jultidningen från jysk nyss. Är det något att ha tror ni? Bra kvalitet?
Bara nyfiken om vad ni tycker.
Sulky och barnvagn i ett. Sofie tror jag att den hette.
Jo jag såg en barnvagn i jultidningen från jysk nyss. Är det något att ha tror ni? Bra kvalitet?
Bara nyfiken om vad ni tycker.
Sulky och barnvagn i ett. Sofie tror jag att den hette.
Har ryckt lite i den när jag varit på Jysk...
Tycker inte kvaliteten verkar så himla bra...
Har å andra sidan inte kollat den så noga.
jag har bara hört tidigare att folk inte varit nöjd för den har varit rapplig. Ingen kvalite alls.
Hallå
Jag köpte en kombivagn på Jysk-och e inte nöjd!
Den e klumpig att köra,går knappt att vända smidigt samtidigt som man kör,liggdelen e ganska hård så man får lägga i något mjukt för att barnet ska ligga skönt.Den e inte heller vidare barnsäker....finns exempelvis inget som hindrar barnets huvud att glida ut genom suffletten när sittdelen används.
Aaaa....vagnen e inget vidare helt enkelt.Får skylla mej själv att jag inte var mer noggrann när jag köpte den,de gånger jag använt den kan jag därför räkna på en hand...
Så...mitt råd...don´t buy it...
Lägg hellre ut lite mer pengar,eller köp begangnat-det lönar sig i längden.
Har avrådit alla mina vänner att köpa en sådan vagn!
Lycka till i barnvagnsdjungeln!
En kompis till mig som köpte en sådan vagn råkade ut för att hjulet trillade av. Hon fick såklart en ny, men gissa vad? Samma sak hände även på den vagnen..Nu var detta ca1år sedan, så de har säkert gjort vagnarna säkrare sedan dess...men, men. Här i stan vet man på långt håll om det kommer en sådan vagn rullandes på trottoaren, för de KNARRAR något rejält! Inte kul.
Har också hört att dom inte är nåt vidare bra....billiga..men det är ju ändå till världens underbaraste mirakel man handlar och säkerhet och komforten ska ju komma först. Inte sagt att man måste köpa den dyraste vagnen bara för det..men tyvärr e det ju så att dom mest kända märkena oftast har den bästa kvalitén...Min personliga favorit är Emmaljunga. Köper man en ny barnvagn fast förra årets modell så kan man få en fin vagn för 3000:-
Lycka till med vagnköpet!
Vilken tur att jag var inne här och kollade med er!
Vi hade faktiskt tänkt köpa en på JYSK, den kostar 3000 (med hjul, sittdel och allting). Tyckte när jag kände på den att den verkade bra - har i och för sig inget att jämföra med. Det var 1 års garanti och så går det att köpa till reservdelar om något går sönder. Men efter att ha läst era kommentarer är jag ju klart skeptisk...
Nackdelen är ju, att om man inte har råd att köpa ny Emmaljunga eller BRIO eller liknande då blir ju annons alternativet (egentligen är jag lite för laaaaat för att orka ringa, åka runt och jämföra, osv) och det finns ju inget som säger att en sån vagn håller länge heller och då är det svårare att kräva "nya delar eller pengar tillbaka"...
Men som Limpan så klokt skrev: "det är ju ändå till världens underbaraste mirakel man handlar" - så då kan det kanske vara värt att försöka få fram mer pengar till en rejäl vagn...
KRAM PÅ ER!
De är inte värt att köpa en sån vagn för 3000:- de är bara skit, de har också stått mycke i tidningarna om den vagnen. Köp en riktig vagn från ett bra märke istället ( från -03) för ungefär samma pris...Tänk på att du säkert kommer ha vagnen ett tag så visst är de värt att lägga lite pengar på en bra vagn...min åsikt.
Lycka till!!
Tom personalen på Jysk avråder att köpa vagnen. Har inte klarat svenska tester.
Jag har också hört de är riktigt kass och osäckra vagnar från Jysk!
Fast, har ni ej råd med en ny, köp en beg vagn i märket Emmaljunga eller Brio, det brukar vara bra kvalite på dem trots de är beg köpta...
På vi föräldrars hemsida finns den med o är inte godkänd...