Väntar på svar - HCG-blodprov!
Fler som väntar/väntat på svar Hcg-BLODPROV?
När fick ni svar? Vad gjorde att ni fick ta blodprov? Om ni var gravida, vad låg ert värde på? Vilken vecka? OSV
NYFIKEN, bomba med svar!
Fler som väntar/väntat på svar Hcg-BLODPROV?
När fick ni svar? Vad gjorde att ni fick ta blodprov? Om ni var gravida, vad låg ert värde på? Vilken vecka? OSV
NYFIKEN, bomba med svar!
www.bastpatest.se/blogg/nivaer-av-hormonet-hch-hos-gravida-kvinnor.html
Hittade en bra mall på vart man bör ligga vid en viss vecka.
Jag gjorde ett Hcg test igår och fick svar redan idag och mitt värde låg på 101.000 (kommer inte ihåg de sista siffrorna) och jag har gått 7 fulla veckor och 2 dagar så jag är inne i vecka 8. Jag ska göra ytterligare ett test på måndag för att se om det fortlöper åt rätt håll.
Jag ska väl vara glad över detta egentligen, jag mår jätte bra, jag mår inte illa, har inte den där jobbiga tröttheten och inte ont någonstans, inte ens brösten ömmar längre. Jag kan träna som vanligt och leva livet precis som vanligt. Jag känner mig inte gravid men min barnmorska sa att jag är jätte gravid och att jag kunde lägga min oro på hyllan. Men jag kan nog inte vara lugn förrän ja får se att värdet stiger ytterligare. Hade nästan vart bättre om man mådde illa och var trött får då känns det mer som att det händer någonting ^^