• Anonym (Calle)

Tjejer, försöker ni framhäva era rumpor när ni klär er?

Ni tjejer med väl tilltagna rumpor, brukar ni försöka framhäva rumpan när ni klär er eller försöker ni dölja det? Om rumpan dallrar, vill ni att det ska synas eller försöker ni gömma det?

• Svar på tråden Tjejer, försöker ni framhäva era rumpor när ni klär er?
  • Anonym (Fin rumpa)

Ja! Man ska framhäva det man tycker är fint på sin kropp. Tighta jeans, leggings/tights osv

• Anonym (Calle)
    Anonym (Fin rumpa) skrev 2013-07-30 17:50:10 följande:
    Ja! Man ska framhäva det man tycker är fint på sin kropp. Tighta jeans, leggings/tights osv
    Trevligt! Vad säger du om min andra fråga då?
  • Anonym (Fin rumpa)
    Anonym (Calle) skrev 2013-07-30 17:53:07 följande:
    Trevligt! Vad säger du om min andra fråga då?
    Eh alltså jag vet inte riktigt svaret på den frågan, hur man döljer/framhäver daller. Ingen aning
  • Anonym (Calle)
    Anonym (Fin rumpa) skrev 2013-07-30 18:23:22 följande:
    Eh alltså jag vet inte riktigt svaret på den frågan, hur man döljer/framhäver daller. Ingen aning
    Det finns ju både byxor och jag tror även trosor som typ håller skinkorna på plats. I t.ex en åtsittande klänning i mjukt tyg och små trosor kan skinkorna gunga/dallra lite friare om du förstår vad jag menar. Men tjejer kanske inte tycker det spelar roll om rumpan gungar/dallrar eller inte eller om det syns eller inte.
    Förstår du vad jag menar?
  • mice

Jag reflekterar inte så mycket över dallret, må det dallra om det vill.

Annars har jag gärna åtsittande kläder, men har  också vippiga/utställda kjolar ibland som rumpan inte syns i. 

• Göteborgskillen2101

jag uppskattar när kvinnor har valt en klädsel som framhäver rumpan lite extra ^^ tillexempel långa och lätta sommarklänningar.. =)

• mice
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-30 18:37:26 följande:
    jag uppskattar när kvinnor har valt en klädsel som framhäver rumpan lite extra ^^ tillexempel långa och lätta sommarklänningar.. =)
    Det där skulle aldrig framhäva min rumpa, hur kan det göra det? Förvånad
  • Göteborgskillen2101
    mice skrev 2013-07-30 18:45:52 följande:
    Det där skulle aldrig framhäva min rumpa, hur kan det göra det? Förvånad
    dem sommarklänningarna jag menar är långa och tajta... och visar mycket av rumpan när tjejen går.. nåt i den här stilen

• mice
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-30 18:56:33 följande:
    dem sommarklänningarna jag menar är långa och tajta... och visar mycket av rumpan när tjejen går.. nåt i den här stilen

Jag har såna men mycket kortare. De brukar gå en liten bit nedanför rumpan. Kort-kort är min grej.
  • Göteborgskillen2101
    mice skrev 2013-07-30 19:02:48 följande:
    Jag har såna men mycket kortare. De brukar gå en liten bit nedanför rumpan. Kort-kort är min grej.
    det låter härligt ;) 
  • Mysigast
    mice skrev 2013-07-30 19:02:48 följande:
    Låter väldigt fint! :)
  • Anonym (Japp)

Självklart:) Köper oftast dyrare jeans som sitter snyggt.

• LinaSofia

Min rumpa är väldigt stor och jag har stor byst. Jag framhäver inte mina former utan försöker alltid tona ner.

• Mysigast
    Anonym (Fin rumpa) skrev 2013-07-30 17:50:10 följande:
    Härlig inställning :)
Svar på tråden Tjejer, försöker ni framhäva era rumpor när ni klär er?