Bästa dejtingsajten?
Vilken dejtingsajt tycker ni är bäst? Jag är 36 och har dejtat en del på Match.com – tycker dock det mest verkar vara samma personer som hänger där. Happy Pancake verkar rena kaoset. Fler med bra erfarenheter från andra sajter?
Vilken dejtingsajt tycker ni är bäst? Jag är 36 och har dejtat en del på Match.com – tycker dock det mest verkar vara samma personer som hänger där. Happy Pancake verkar rena kaoset. Fler med bra erfarenheter från andra sajter?
Favoritar! För jag vill också ha tips! Har aldrig nätdejtat överhuvudtaget, men funderingar finns..
I grund och botten handlar det om samma sak. De är konkurrenter. Liksom - vad är skillnaden mellan cola och pepsi?
edarling lämnar någon garanti om du tar deras 12-månaders abonnemang, köper du en månad är de svindyra 1200:-.
E-kontakt kostar runt 280:-/ enkelmånad. De andra har jag mindre koll på tyvärr. Men funktionellt fungerar de mer eller mindre på samma sätt - man letar, tar kontakt och lär känna personer där syftet är att få någon form av relation. Nätdejting i sig har jag mindre bra erfarenhet av - då jag bara stött på kioskmongon....
Dyker in med någon fråga jag med.. Till någon som vet..
Kostar alla seriösa sidor pengar? Kan man få "prova på" gratis?
Låter kanske snål, men som ensamstående vill man ju faktiskt inte lägga hur mycket pengar som helst på något som man kanske inte alls passar en...
Den bästa dejtingsajten jag har sett är OKCupid, som erbjuder ett helt gratis medlemskap med avancerade funktioner. Har även erfarenhet av Happy Pancake som har många medlemmar i Sverige och också är gratis.
Det finns gott om dejtingsajter som tar en medlemsavgift, och jag har tidvis också varit med på sådana ställen. Det finns dock ingen sajt av detta slag som jag tycker jag kan rekommendera i denna tråd. Jag har i varje fall inte varit nöjd.