• Barnlangtan

Dagens träningspass

Tanken med denna tråd är att det ska vara lite som en träningsdagbok. Skriv ner vad du har tränat idag: anser du att powerwalken med hunden var dagens träningspass - skriv det! Anser du att träning bara är synonymt med bodypump- och spinningpasset du kämpat dig igenom idag - skriv det!

Oavsett vad du anser vara dagens träningspass, skriv! Jag vill inte att ni ska jämföra er med varandra - man har bara sig själv att gå till. Jag som var vältränad för några år sedan är nu ganska otränad efter en tid med sjukdom - jag vill hitta tillbaka och få insprirationen jag hade tidigare! Jag vill läsa om vad ni tränat, jag vill pusha mig själv. Jag är ganska säker på att jag inte är den enda.

Inga moralpredikningar, ingen pajkastning. Här är alla välkomna oavsett om du är träningsnarkoman eller tar en promenad någon gång i månaden.  

Skriv som ni vill;
    "Spinning 60 min" fungerar lika bra som "Spinning 60 min. Tyvärr var spinninginstruktören inte den bästa, bra musik däremot!" Tränar du styrke så får du gärna skriva antalet set och reps - men det är frivilligt.

Ett tips! Om du vill använda det här som din "träningsdagbok" klicka på Visa endast under din profilbild - då kommer alla dina inlägg i denna tråd upp och på så vis kan du följa din träning.

Välkomna!

Seize The Day
  • Svar på tråden Dagens träningspass
  • Realista

Vilken bra tråd ts jag hänger på, mitt träningspass blev när jag irra runt och tog avsked till massa fina människor, så är jag gravid så vågar inte köra stenhårda pass, massa promenad i olika hastighet blev det idag

• Barnlangtan

40 min cykel i regnet. Uppfriskande om inte annat

Seize The Day
  • Barnlangtan

Då var 60 minuter cardio avklarat!

Seize The Day
  • Michael 310

10 km löpning avklarat idag efter nattjobb, tyvärr på löpbandet men man får hålla tillgodo med det som finns.

Svar på tråden Dagens träningspass