• Anonym (Visuell)

Tjejer i träningsbyxor/tights - får man lov att titta?

Jag tycker det är väldigt sexigt när en tjej har träningsbyxor/ tights på sig. Känns det ok att man kollar in rumpan när tjejen går förbi?

• Svar på tråden Tjejer i träningsbyxor/tights - får man lov att titta?
  • GreyW
    Anonym (Visuell) skrev 2013-07-30 21:47:38 följande:
    Jag tycker det är väldigt sexigt när en tjej har träningsbyxor/ tights på sig. Känns det ok att man kollar in rumpan när tjejen går förbi?
    Man har väl fått ögon för att titta med?

• Anonym (Visuell)
    GreyW skrev 2013-07-30 21:48:19 följande:
    Man har väl fått ögon för att titta med?

Haha absolut, men ibland känns det som det råder delade meningar. Inte för någon har klagat på mig iallafall.
  • Mamori

Helt okej att titta diskret, inte okej att stirra

• Anonym (Visuell)
    Mamori skrev 2013-07-30 21:59:13 följande:
    Helt okej att titta diskret, inte okej att stirra
    Så jag brukar göra. Försöker iallafall haha :) Fast på gymmet ska man helst låta bli? Eller?
  • Mamori
    Anonym (Visuell) skrev 2013-07-30 22:05:28 följande:
    Så jag brukar göra. Försöker iallafall haha :) Fast på gymmet ska man helst låta bli? Eller?
    Nej, tycker jag inte. Gör du det disket så skadar det ingen, spelar roll om det är på gymmet eller någon annanstans
  • Anonym (Visuell)
    Mamori skrev 2013-07-30 22:20:42 följande:
    Nej, tycker jag inte. Gör du det disket så skadar det ingen, spelar roll om det är på gymmet eller någon annanstans
    Ok :) Haha nä om hon inte märker det spelar det ju ingen roll iofs. Fast ibland verkar det som tjejer vet om det fast man inte tror det märks? haha
  • Mamori
    Anonym (Visuell) skrev 2013-07-30 22:27:02 följande:
    Ok :) Haha nä om hon inte märker det spelar det ju ingen roll iofs. Fast ibland verkar det som tjejer vet om det fast man inte tror det märks? haha

Det gör nog inget =) Så länge du försöker göra det diskret (visar respekt) så borde det inte göra ngt även om det märks lite =)
  • Inchthing

Jag kan helt ärligt inte låta bli att kika lite :)

• Anonym (Visuell)
    Mamori skrev 2013-07-30 23:59:45 följande:

Det gör nog inget =) Så länge du försöker göra det diskret (visar respekt) så borde det inte göra ngt även om det märks lite =)
    Hoppas det! =) Tror inte jag kan sluta... haha :P Precis! Inte klämma då? Skojar bara haha
  • Anonym (Visuell)
    Inchthing skrev 2013-07-31 00:00:10 följande:
    Jag kan helt ärligt inte låta bli att kika lite :)
    Inte jag heller :)
Svar på tråden Tjejer i träningsbyxor/tights - får man lov att titta?