Dogging - sex i det fria med okända män
Läste på en av kvällsblaskornas nätsidor igår och råkade då få syn på en artikel som handlade om det för mig nya begreppet "dogging". Dette går kort förklarat ut på att kvinnor har sex med okända män på förutbestämda platser. De lite mer vågade kvinnorna kan till och med åka ut och ha gangbang på t.ex. en rastplats (man har då via t.ex. någon nätsajt förutbestämt tid och plats) där en massa sexhungriga män står klara. Det är bara för mannen att ta en kölapp, köra på och så ta bilen och köra hem igen. Alternativt bara mötas med en okänd man bakom t.ex. ett träd i en park och ha sex för att sedan dra upp underbyxorna och gå iväg igen.
Begreppet "dogging" kommer från England och har att göra med att hundluftning plötsligt fick en ny betydelse. När frun i huset sa att hon skulle gå en tur med hunden, så kunde det helt plötsligt betyda något annat :).
Efter att jag häde läst detta så prövade jag att söka på det och såg då att det finns en hel del mer eller mindre obskyra svenska websidor som annonserar om detta , så uppenbarligen förekommer det i Sverige också. Hur utbrett det är vet jag inte, men det är också anledningen till detta inlägg. Är det någon här på forumet som har prövat detta eller känner till någon som gör/har gjort det? Kunde isåfall vara intressant att höra hur ni kom på tanken att genomföra detta och vilka tankar som for genom huvudet innan ni prövade på det första gången.
Det måste jag vara det perfekta sättet att på ett enkelt och smidigt sätt få sex om nu luften har gått ur sexlivet där hemma. Själv kommer jag i alla fall att kasta ett extra öga på kvinnliga hundluftare i parker framöver för att se om de ser ut som om de har annat i tankarna än hundens välmående. :)