• En struts

Är er semester slut nu på måndag?

Just det, är den slut. Har många semester just i Juli, fortfarande, eller har den förflyttats till Augusti?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är er semester slut nu på måndag?
  • Pallas

Den har varit slut i tre veckor på måndag. Men jag har en vecka kvar som jag sparar till januari, efter semesterförbudsperioden, eftersom jag ska hälsa på mitt nya barnbarn.

• En struts
    giftgrodan skrev 2013-07-31 21:45:25 följande:
    Timanställd och har ingen semester alls.
    Nej, då är det bra att jobba just då andra har semester.
  • En struts
    Virriga Vera skrev 2013-07-31 21:47:50 följande:
    Jag hade 3 veckor i ars och skall ha 3 veckor till om 7 arbetsdagar.
    Vad bra, det blir ju fint väder nu verkar det som.
  • Mercurialis

Nej, jag börjar på onsdag.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • IsDimma

Jag börjar jobba på måndag. Och jag längtar till jobbet men ser ändå fram emot en ledig vecka i början av oktober när jag ska ta ut några semesterdagar och åka upp och hälsa på mamma och pappa

Sambon börjar jobba i slutet på nästa vecka men måste in en dag imorgon också då det var något akutjobb som måste göras.

• En struts
    IsDimma skrev 2013-07-31 22:03:35 följande:
    Jag börjar jobba på måndag. Och jag längtar till jobbet men ser ändå fram emot en ledig vecka i början av oktober när jag ska ta ut några semesterdagar och åka upp och hälsa på mamma och pappa

Sambon börjar jobba i slutet på nästa vecka men måste in en dag imorgon också då det var något akutjobb som måste göras.
    Vad härligt IsDimma.
    Jag frågade den här frågan lite på grund av att en kurs börjar på måndag som jag ska gå, och jag kände det som lite snöpligt, för jag tyckte jag knappt haft något härligt att göra i sommar,
    men då sa sambon: "Allas semestrar är ju slut nu på fredag. Så är det!" och då undrade jag lite "är det så att alla har sina semestrar just i Juli även nuförtiden?" Jag har hört att det har förskjutits en del med semestrarna till Augusti.
Svar på tråden Är er semester slut nu på måndag?