• CrashNburn

Stående sex???

Hej alla,

Fråga: hur gör ni för att få sex 'på stående fot' att funka?? Alltså en snabbis i ett hörn när man inte har tid/möjlighet till att ligga ned?? Blir ju liksom att mannen får 'knäa' eller vad man ska säga (om han nu är längre än tjejen, vilket han ju oftast är). Supernyfiken på hur ni andra gör (om det nu är nån som fattar vad jag menar... Flört)!! 

• Svar på tråden Stående sex???
  • Anonym (lilly)

Är iofs bara ca 10 cm längre än min kille men svankar jag ordentligt så är det inga problem Glad.

• CrashNburn

Hahahaha - ok; förlåt min fördomsfullhet! Klart att det kan vara på det hållet &så – att tjejen är den som är längre Flört Fast vi tjejer är nog lite smidigare o bättre på svank... eller är det en fördom till? 

• Anonym (lilly)
    Anonym (lilly) skrev 2013-08-02 10:29:15 följande:
    Är iofs bara ca 10 cm längre än min kille men svankar jag ordentligt så är det inga problem Glad.
    Oj.... menade att jag är 10 cm kortare så ingen jätte längdskillnad men visst kan det även vara som du skriver- tjejen kan vara längre än killen.
    Vi tjejer är nog bättre på att svanka ja. 
  • Hotrod
    CrashNburn skrev 2013-08-02 10:27:12 följande:
    Hej alla,

Fråga: hur gör ni för att få sex 'på stående fot' att funka?? Alltså en snabbis i ett hörn när man inte har tid/möjlighet till att ligga ned?? Blir ju liksom att mannen får 'knäa' eller vad man ska säga (om han nu är längre än tjejen, vilket han ju oftast är). Supernyfiken på hur ni andra gör (om det nu är nån som fattar vad jag menar... Flört)!! 
    Beror lite på hur smidig tjejen är (jo lite hur smidig killen är också).
    Men man  kan ju lyfta upp tjejens ena ben så hon kommer lite högre...funkar bra i duschen (framifrån med ryggen mot väggen).
    Hon kan ju också använda en pall eller liknande och sätta upp ena foten på så blir det lite lättare  (bakifrån med armarna mot väggen).
    Hänger ju mycket på hur smidig/stark man är ...ofta slutar det ju med att man lyfter upp tjejen helt...funkar om det är en snabbis :)

• CrashNburn
    Hotrod skrev 2013-08-02 11:51:07 följande:
    Beror lite på hur smidig tjejen är (jo lite hur smidig killen är också).
    Men man  kan ju lyfta upp tjejens ena ben så hon kommer lite högre...funkar bra i duschen (framifrån med ryggen mot väggen).
    Hon kan ju också använda en pall eller liknande och sätta upp ena foten på så blir det lite lättare  (bakifrån med armarna mot väggen).
    Hänger ju mycket på hur smidig/stark man är ...ofta slutar det ju med att man lyfter upp tjejen helt...funkar om det är en snabbis :)

Jo men precis - benlyft; problemet med det är ju bara att det lätt kommer in en massa luft då... vilket ju ofta leder till en del hyfsat avtändande ljud... Och lyfta upp helt och hållet, mmm... nu väger jag iofs väldigt lite men... det blir lik förbannat ofta knöligt/tungt att få till 'in-och-ut' samtidigt, om du fattar vad jag menar... pall eller liknande som man står på med båda fötterna minskar ju luft/ljudproblemet, men det är ju inte alltid man har en pall i lagom höjd bara så där, precis just där och då...  Flört läser hur som helst gärna mer om era erfarenheter här Glad
  • Hotrod
    CrashNburn skrev 2013-08-02 12:16:15 följande:
    Jo men precis - benlyft; problemet med det är ju bara att det lätt kommer in en massa luft då... vilket ju ofta leder till en del hyfsat avtändande ljud... Och lyfta upp helt och hållet, mmm... nu väger jag iofs väldigt lite men... det blir lik förbannat ofta knöligt/tungt att få till 'in-och-ut' samtidigt, om du fattar vad jag menar... pall eller liknande som man står på med båda fötterna minskar ju luft/ljudproblemet, men det är ju inte alltid man har en pall i lagom höjd bara så där, precis just där och då...  Flört läser hur som helst gärna mer om era erfarenheter här Glad
    Jo det spelar ju rätt stor roll hur smidiga man är och hur man är skapt...för mig har det funkat utan luftproblemet men jag är ju väldigt smidig och har passat bra rent fysiskt med tjejen.
    Platådojor kanske ;)
    Hoppas att du hittar en lösning.
    Har ingen att prova med just nu...men kommer jag på nått så skriver jag :)

• CrashNburn
    Hotrod skrev 2013-08-02 12:39:00 följande:
    Jo det spelar ju rätt stor roll hur smidiga man är och hur man är skapt...för mig har det funkat utan luftproblemet men jag är ju väldigt smidig och har passat bra rent fysiskt med tjejen.
    Platådojor kanske ;)
    Hoppas att du hittar en lösning.
    Har ingen att prova med just nu...men kommer jag på nått så skriver jag :)

Låter bra!!! Tungan ute
  • MrSmith

Jag är 180 och hustrun är 155 cm. Höga klackar med platå är lösningen alt så håller jag henne i min armar och hon med benen runt mig.

• Lilje

Jag är 180 själv med långa ben, så det har aldrig varit något problem. Min kille är 186, så det blir perfekt.

• CrashNburn
    Lilje skrev 2013-08-03 13:12:32 följande:
    Jag är 180 själv med långa ben, så det har aldrig varit något problem. Min kille är 186, så det blir perfekt.
    Ja, 6 cm är ju ingen skillnad att tala om... jag är mer inne på typ 30 cm skillnad. Hm. Maken är ca 20 cm längre än jag, och bara med den skillnaden tycker jag att det kan vara svårt att få till det, så hur gör man vid typ 30cm?? 

Som sagt – att bli lyft och slå benen om blir liksom alltid knöligt när det gäller 'in-ut:andet'... men det kanske är mig det är 'fel på' där??? Vad tycker ni andra??? Hur gör ni för att få det att funka med det??? 
Svar på tråden Stående sex???